Dag 105 - Liefde is gecreëerd als de TEGENGESTELDE van ANGST; echter het is ÉÉN DING

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat liefde verzekert dat geen enkele verandering werkelijk ooit gebeurt, omdat ik mezelf realiseer dat liefde uit angst is geboren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb angst te creëeren voor iets of iemand en vervolgens afscheiding te manifesteren en daarom de behoefte er liefde voor te gaan ervaren om het weer te lijmen wat ik eerst kapot heb gemaakt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat Liefde de grootste angst is die we ooit uitgevonden hebben om er zeker van te zijn dat we de systemen en manieren niet veranderen die angst creëeren en Liefde de beste bescherming laten zijn die angst ooit kan hebben om voor zijn continue bestaan te zorgen.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen Liefde is gecreëerd als de TEGENGESTELDE van ANGST en het echter ÉÉN DING is - dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat ANGST = LIEFDE en gebruikt om voor de realiteit van ANGST te VERBERGEN/VERSTOPPEN.









Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat Liefde nooit werkelijk zal bestaan omdat Liefde gewoonweg een manier is om feiten te ontkennen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat wanneer Leven gelijk is gerealiseerd liefde irrelevant is, omdat leven gelijk is.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat de angst deel is van de herinnering -- het is de primaire oorzaak -- het PRIMAIRE PUNT -- de OERKNAL die jou/mij schijtbang kreeg om een bescherming als een karakter te creëeren die onmiddelijk naar medicijnen voor de angst zoekt en het medicijn waar ik/jij naar zoek(t) is liefde.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat karakters als het kuit van de Hel/Angst zijn - dus wandel ik in de HEL, omdat klaarblijkelijk het antwoord niet 'daar buiten' bij God was/is, wandel ik in de HEL van de vlammen van angst en de schreeuwende karakters, doof de vuren/angsten, draai de Duivel om die ik/we zijn geworden om te LEVEN in gelijkheid en eenheid met het Fysieke.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat wanneer en als een persoon zegt dat hij/zij van mij HOUDT als goddelijke Liefde, hij/zij is in feite bang van mij -- omdat hij/zij in goddelijke liefde in het ultieme eigenbelang verkeert waar zelf wordt beschermd in totale isolatie in de geest-- zelfs dit overeenkomend te eren voor anderen zolang als men degene eert die liefheeft.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat religie dit zeer effectief gebruikt-- ik heb mijn God -- jij de jouwe -- alles in de naam van Angst -- en dus werd God de grootste angst die ouders in hun kinderen konden prenten -- ze doodsbang maken --hetgeen uiteindelijk iedereen volgt.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat vrijwel alle herinneringen van de ouder komen -- dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat de fundering van angst thuis wordt gelegd in de naam van Liefde.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat in de eerste 7 jaren van een kind's leven taal wordt ingebed met de angstdefinities van de ouders, de emoties van de ouders en de redenering van de ouder wordt ingebed in het kind -- en dit het beginpunt en fundering vormt van alle ervaring --en een kind dus nooit in feite zichzelf ervaart -- ze slechts bouwen op reeds bestaande karakters -- dus wat komt eerst, de herinnering of het karakter want de ene creëert de ander en zo draait het rond.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat mensen in feite gelijkheid vrezen omdat ze bang zijn voor elkaar omdat ze zichzelf vrezen omdat ze hun gedachten vrezen omdat ze weten dat ze liegen en dus zullen ze de grootste angst gebruiken om de leugen de bedekken en zeggen Ik Hou Van Jou  om iets terug te krijgen om op z'n minst te voelen dat er enige mening voor dit alles is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat alles dat ooit bestaan heeft vanaf den beginne ANGSTgebaseerd is en dat is waarom we HIER op AARDE zijn: om dit UIT te zoeken.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat wanneer iemand niet bang is voor een ander en elkaar ziet als leven gelijk, er geen afscheiding is - want afscheiding volgt angst.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat wij besluiten of we door willen gaan om angst ons te laten dicteren wat leven op aarde zou moeten zijn.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat "Er moet MEER zijn dan hier/ MEER dan mij" - in plaats te realiseren dat wat dit statement drijft angst is die in beweging van afscheiding deed golven, dus - kip en het ei angst en afscheiding in één moment.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat angst eerst was-- en afscheiding volgde -- dat de geest zo snel is dat het één ding lijkt, maar angst de reden was die we gebruikten voor afscheiding om te worden gedefinieerd als afscheiding.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat mensen nog meer bang zijn voor mensen zonder angst.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat alles wat de mens ooit verbeeld heeft angst is.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat het alles slechts angst is gehuld is de mantel der Liefde om minder eng te lijken.





Ik stel mezelf ten doel om deze angst dagelijks echt onder ogen te zien om te zien hoe het functioneert en hoe iedereen in mijn omgeving deelneemt in het behouden van deze angst en karakter als controle in mezelf.


Ik stel mezelf ten doel de angsten onder ogen te zien en de puzzel van alles op te lossen dat op aarde bestaat op en de motiverende angst te vinden.

Ik stel mezelf ten doel de reden voor de angst te vinden.


Ik stel mezelf ten doel te vinden hoe de angst wordt gerechtvaardigd en het uit te schrijven en zelf vergeven en verplichten de angst onder ogen te zien.


Reacties

Populaire posts