Dag 106 - ShockDoc: Extreme seksspel Asfixiofilie Ontmaskert

Bij deze vorm van seks bedrijven beperkt de beoefenaar de zuurstoftoevoer naar de hersenen. Dit resulteert in een enorme rush tijdens het orgasme. Er kleven echter wel gevaren aan deze vorm, die ook wel wurgseks wordt genoemd.


Toen ik daarnet een stukje van deze documentaire zag viel me op dat het draait om zichzelf/de ander de adem te benemen - exact tegenovergesteld aan wat wij leren met en in seks toe te passen: fysieke seks in en als de adem. In het seksspel asfixiofilie wordt het sexsysteem dus maximaal opgeladen door adem = leven af te knijpen en kunnen we ook wel spreken van sekssysteemdemonen.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat als we een energetische orgastische ontlading hebben - dat dat geen orgasme is, maar samengebalde energie, het is samengebalde emotionele en gevoelsenergie, dus seks is meer een ontlading.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat onze lichamen vergaren en vergaren en alle emotionele en gevoelsenergie ophopen, gedurende de dag, onze lichamen hopen op hoe we onszelf ervaren en onze fysieke systemen kunnen het niet meer aan, de systemen in ons ook niet en een ontlading is noodzakelijk en dat gebeurt via seks.




Shock doc: Levensgevaarlijke seks op tv


Levensrecensie Dood door sex


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat het gewoon is omdat we emoties en gevoelens hebben die we niet verwerkt hebben overdag die zich hebben geconcentreerd in mij en die ontlading nodig hebben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen het fijn lijkt, omdat het lichaam in absolute extase gaat omdat we de emoties en gevoelens ontladen en dat is het in feite eigenlijk.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat de seksuele energie die omhoog komt letterlijk het Levenselixer was voor demonen.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb mezelf af te vragen waarom de Geest overweldigd wordt met seksuele fantasieën tijdens sex.


 
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb toch wel lichtelijk geschokt te zijn over deze vorm van seks waarbij de adem wordt benomen nu ik weet dat dit maximale oplading van de geestbewustzijnsysteem bewerkstelligt en dit in de hele mensheid doorvloeit.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat we door het ervaren van rushes verantwoordelijk zijn voor de creatie van armoede in de wereld doordat alles in het verenigd bewustzijnsveld/matrix uitgebalanceerd moet worden door de Wet van Balans.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat Seksuele expressie en seksualiteit nog nooit zijn ervaren door mensen als een expressie van henzelf, helemaal nog niet.


Ik vergeef mezelf dat ik mezef heb toegestaan en aanvaard heb me zorgen te maken over ons als mensheid hoe dit alles te stoppen.


Een discussie met Sunette Spies - Een structureel voorbeeld in relatie tot hoe het ademorgasme werkt als een praktische ondersteuning om een fysieke relatie met en als zelf te vestigen om in staat te zijn opgebouwde energie te bevrijden om stabiel en gezond te worden Hier, in het Fysiek.





Reacties

Populaire posts