Dag 111 - Bewustzijn is Opzettelijkheid = Angst is altijd Zelf-Gecreëerd


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat angst altijd zelf-gecreëerd is uit eigenbelang om frictie te veroorzaken wat dan energie oplevert om de geest mee tot stand te brengen en in stand te houden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat emoties als angst - tezamen met gedachten, gevoelens, plaatjes, ideëen, de geest in het algemeen in elk wezen was geplaatst zodat we te controleren en besturen zijn en nooit helder kunnen staan als vrije individuen - vrij van bewustzijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat het menselijk bewustzijn opzet is en angst dat tot de sfeer van bewustzijn hoort ook opzettelijkheid is.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat toen het Witte Licht werd geplaatst in elk ons basis-neurologisch systeem als geestesbewustzijnsystemen (onze neurologie die ons stuurt) tegelijkertijd als een generator (om ons te bewegen) alle emoties werden geplaatst.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat ik op deze manier altijd het bewustzijn aan het voeden ben hetgeen op zijn beurt onze constructen voedt die gelinkt zijn aan onze slavernij (systemen, het Witte Licht en globaal bewustzijn).

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat angst manifesteert als stemmen/bewegingen in de geest die onze overleving reguleren in de geest en het lichaam.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb daar te gaan waar mijn angsten me heen dirigeren.


Koop World Equality Song klik hier




Mfm-radio-equality-song

Lyrics

I Live in an Alternate Reality My World is the Information that is Me Its All Ive Ever Known that I can Be My Thoughts Give Me Some Security Security


I Live in an Alternate Reality To Escape the Truth of the Animosity Thats All-Around as Far as the Eye can See But I dont Wanna See I dont Wanna See


Whatever Happened to Our Equality Why cant We Live in This One Reality Why cant We All be Free


We Made a Mess of This Reality A Place where Life comes with Cruelty Money buys Us a Fantasy And lets Us Choose what we Wanna Be But we dont Wanna See


This Should Be Heaven for Every-One Life Lived Fully where All have Fun Where No-One has Anything to Hide And Life can No-Longer be Denied No-More Denied No-More Denied


Money is the Fuel that Gives Me What I Need to Feel Free From Having to Take Responsibility I Go Wherever my Desire and my Fear Tells Me My Fear Tells Me


To Not Have to Face my Anxiety To Not Have to See the Inhumanity The Inhumanity
Be the Key to Change Reality Be the Key to End Atrocity


Make this World the Place it Must Be
Where Life is Lived in Dignity



Reacties

Populaire posts