Dag 113 - Tijdlijncorrectie: Mijn gedrag op de lagere en middelbare school

Naar aanleiding van een post in MailOnline over het gedrag van kinderen op school, wil ik hier mijn eigen gedrag op de middelbare school addresseren. Ik wandel een tijdlijncorrectie waarbij ik mezelf reinig van datgene wat ik heb gedaan in eigenbelang als de geest als energieproducerende machine.


Classroom violence: The number of primary school children suspended for physical assaults in the 2010/11 academic year was 9,160
Geposeerd door modellen


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet rustig stil te kunnen zitten waardoor de meester van de laatste klas van de lagere school de pik op mij kreeg.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de gedachte te hebben dat de meester van de zesde klas van de lagere school de pik op me had omdat hij mank was/liep.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn van de dochter van ht hoofd van de lagere school omdat zij op weg naar huis op mij afkwam om een potlood in mijn rug te steken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb kwaad te zijn op de meester van de laatste klas van de lagere school omdat hij mij apart zette in de 'babyhoek'.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het erg te vinden dat ik eruit gepikt wordt om te dienen als voorbeeld van onderdrukking voor anderen.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb in de vijfde klas van de middelbare school zo fucked up te zijn door gedachten, gevoelens en emoties dat ik in de klassen latijn en godsdienst samen met anderen de boel op stelten zette.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb beïvloed te zijn door de televisieserie Pipi Langkous waarin het de normaalste zaak was de boel op stelten te zetten.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de programmering van onze geest door de televisieprogramma's zwaar onderschat te hebben.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de Latijnleraar het leven zuur hebben gemaakt.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb door het niet eens te zijn met het systeem onenigheid te zaaien om mezelf te verrijken met energie in de geest.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb elke keer spijt te ervaren en me te realiseren dat mijn/ons gedrag onacceptabel was , maar toch elke keer weer in de verleiding en manifestatie van mijn geest kwam om mezelf helemaal op te laden door met de jongens stampij te veroorzaken als een ware verslaving aan geest van energie.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat scholen zijn/waren opgezet om van mensen perfecte systeemslaven te maken en dat wie eruit wilde springen met kracht werden onderdrukt.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een dermate geestelijke onrust te ervaren dat ik met moeite stil kon zitten.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb geen rust in mijn kont te ervaren als mijn voormoeders ook bezeten werden door de drang van alsmaar jagen.




Ik stel mezelf ten doel aan te TONEN dat het huidige schoolsysteem niet gebaseerd is op leven als wie we zijn.


Ik stel mezelf ten doel aan te TONEN dat het huidige schoolsysteem niet voor ogen heeft om kinderen te assisteren en ondersteunen in hun wording van mensen die doen wat het beste is voor iedereen en dus voor zelf.


Wordt vervolgd...

Reacties

Populaire posts