zondag 19 augustus 2012

Dag 115 - Quantum Geest/Mind Zelfgewaarzijn | Een deeltje

Quantum Geest/Mind Zelfgewaarzijn - De Psychologie van het Universum: Stap 1.

De serie is voor een serieuze student die geeft om LEVEN en streeft naar het begrijpen hoe creatie in feite in specifiek detail functioneert.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat het menselijke fysieke lichaam in essentie bestaat als een geheel gemanifesteerd informatienetwerksysteem dat de substantie is geworden doorheen welke het gehele geestesbewustzijnssysteem functioneert.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien realiseren en begrijpen hoe in quantumtijd mijn gedachten in het bestaan komen, mijn interne conversaties, backchat, mijn reacties van emoties en gevoelens en daarin mijn gedragsrichtingen in mijn fysieke deelname in deze wereld.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat in waar ik me bewust van ben in mijn geest hoe het is dat gedachten in mijn geest kunnen manifesteren, waar ik me gewaar van ben in het fysiek, maar niet fysiek kan zien vanuit het perspectief in enige fysieke technologie die bestaat in deze wereld; we kunnen de effecten ervaren van gedachten, interne conversaties, backchat, reacties van emoties en gevoelens in ons lichaam, maar het kan niet technologisch, wetenschappelijk gemeten worden. En hierin te verklaren hoe en waarom het is dat we gedachten, interne conversaties, backchat, reacties van gevoelens en emoties in ons fysiek kunnen hebben in een quantum-interdimensionale  dimensie waar het welzeker in ons bestaat in ons fysiek, echter het is niet echt fysiek, het is niet gemaakt van de fysieke substantie van vlees, van bloed, van bot; gedachten, herinneringen, plaatjes, fantasiën, het is alles interdimensionaal dat fysiek wordt ervaren.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat het fysieke lichaam gigantisch is in vergelijking met de gelimiteerde natuur van waar we bewust van zijn in onze geest.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb zulks een twee-werelden-bestaan toe te staan waar we fysiek een interdimensionaal bestaan ervaren in onze fysieke lichamen


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb doorheen de menselijke civilisatie dit automatisch toe te staan zonder me dit ene punt af te vragen: wat is de in-diepte multi-dimensionele interdimensionale fysieke relatie tussen de geest en het lichaam.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat hoe veel meer er is met de geest-lichaamrelatie dan wat we ooit voor mogelijk hebben gehouden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb dat als er iets gebeurt dat we niet kunnen verklaren dit toegeschreven wordt aan wonderen, het onverklaarde, aan de mysteriën, aan de complottheorieën, omdat dat moment waar we de vraag van iets ogen onder moeten zien dat we niet kunnen verklaren in fysieke telbare, mathematische zekerheid, we daarin een relatie creëeren van "er moet iets meer bestaan", "iets groters", een of andere kracht of bron of wezen dat dit onverklaarde mysterie heeft gemanifesteerd, dat onder ogen komt.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb het principe van gelijkheid en eenheid te overwegen, het onverklaarde te naderen zoals de mensheid, de geest, dit fysieke bestaan.




Ik stel mezelf ten doel mezelf hier te brengen, absoluut één en gelijk te staan met de Aarde, met de mensheid, met dit fysieke bestaan als zelf in feite en daarin in real-time hier als hier te kunnen zien elk menselijk wezens' geschiedenis, elk mens z'n toekomst , elk mens z'n proces van het begin van hun inceptie in het bestaan van het interdimensionale, hun levens nagaan, hun ervaringen, de hele mensheid, alle wezens, aarde, mensen, hemel, dieren, natuur, quantumtijd hier alles zien gebeuren alles tegelijkertijd.


Ik stel mezelf ten doel aan te tonen dat we individueel en collectief dit bestaan als een geheel hebben gecreëerd.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen