Dag 118 - Kinderen Straffen: het Reptielenverstand van 'goed' en 'kwaad'


Van 'gewoon' straffen tot slaan: een afwezigheid van praktisch gezond verstand als wat het beste is voor alle leven.
Indien de slagen op het achterwerk worden gericht zijn specifieke termen zoals billenkoek of pak voor de broek of pak voor de billen eerder gangbaar. Andere termen verwijzen vaak naar het strafwerktuig, bijvoorbeeld 'van de zweep' of 'stokslagen'.


Een pak slaag kan in meerdere houdingen worden toegediend, zoals liggend (bijvoorbeeld op bed), staand, 'over de knie' (vaak eigenlijk over de schoot; vaak gebruikt voor kinderen), over een object (al dan niet vastgebonden), opgehangen (bijvoorbeeld aan de polsen) en in de luierhouding. In de laatstgenoemde houding wordt de gestrafte op de rug neergelegd en worden diens benen omhoog getild, waarna op de billen geslagen wordt.



Wikipedia


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een wereld te creĆ«eren waarin een ouder/ouders hun kind(eren) slaan doordat ze doorslaan door het overlevingssysteem waarin we bestaan dat inspeelt op de angsten en zodoende woede elk moment op de loer ligt om te ontvlammen.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb misselijk te worden in het gebied van de keel bij de gedachte aan de slaag die ik heb gekregen als kind.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb gevoelens van walging te ervaren naar mensen die hun kinderen slaan.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb medelijden te ervaren naar mijn vader omdat hij met stokslagen werd bewerkt om hem in het systeem te dwingen van onderdrukking waar we al duizenden jaren in en als bestaan.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb afschuw te ervaren omdat deze omgang met elkaar als ongelijken in mijn vaders' familie al generaties te doen gewoon was zonder zich af te vragen wat de gewoonten/patronen voor gevolgen voor het kind op de lange termijn zullen zijn.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb mijn vader te kunnen vergeven voor het misbruiken van al zijn kinderen in plaats mezelf te realiseren dat ik mezelf kan vergeven en corrigeren door het proces van verandering te wandelen en uiteindelijk verandering te brengen door een nieuw economisch systeem van gelijkheid en eenheid te implementeren opdat dit alles stopt te bestaan en werkelijk leven en liefde geboren kan worden.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat liefde pas wordt geboren als iedereen leven gelijkelijk wordt gegeven in het Gelijkheidsgeldsysteem.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb als kind te realiseren dat het onacceptabel is en duidt op onmacht maar niets heb kunnen veranderen.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb in het empatische karakter te stappen om er mee om te kunnen gaan en me niet te realiseren dat ik me op die manier vereenzelvig met dit systeem van handelen.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat iedereen zichzelf misbruikt door deel te nemen in het denken in 'goed' en 'kwaad' (gedachtenmanifestatie) waardoor alleen maar kwaad ontstaat en wordt doorgegeven zoals ook geschreven stond NIET te eten van de boom van de kennis van goed en kwaad om geen kwaad te verspreiden.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat denken het woeden der gehele geest/wereld is.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het vaak goed te hebben gepraat dat ik werd geslagen omdat ik zag en hoorde dat hem/velen hetzelfde 'lot' was toebedeeld - en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te realiseren dat onze levens zijn toebedeeld als zijnde voorgeprogrammeerde levens om ons niet te doen wie we zijn als eenheid en gelijkheid van leven, maar mensen te verslaven aan de geest/energie van gedachten, gevoelens en emoties.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat gedachten, gevoelens en emoties niet normaal zijn, maar overgeorven systemen van overleving in de geest, hetgeen niets van doen heeft met de werkelijkheid, het fysieke bestaan hier.



Reacties

Populaire posts