Dag 122 - Seksueel opgewonden raken is voor robotmensen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat te denken seksueel opgewonden te moeten raken/zijn een grote grap  (crap) is en in plaats daarvan de robotmens een heropvoeding nodig heeft om gezond verstand van het menselijk fysieke lichaam te ontwikkelen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te weten dat ik niet opgewonden hoef te zijn/raken in/voor de daad van sex, maar we simpelweg in fysieke intimiteit met elkaar onszelf tot uitdrukking kunnen brengen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken dat ik seksueel opgewonden moet raken om seks te kunnen hebben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken dat opwinding tot de seksuele gezondheid behoort in plaats mezelf te realiseren dat het tegengestelde juist het geval is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken dat ik aseksueel ben omdat ik niet acuut opgewonden raak in plaats mezelf te realiseren dat robotten/machines opgewonden worden om te functioneren.






Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een robotmens te zijn geworden door opgewonden te raken van een aanraking, plaatje en/of iets/iemand anders die ik met mijn fysieke ogen zie.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat seks een fysieke uitdrukking van zelf is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te realiseren dat seksuele opwinding een systeem om de geest van energie dieper mee in het fysieke lichaam te boren/penetreren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te realiseren dat door seksuele opwinding/het sexsysteem het geestesbewustzijnssysteem als persoonlijkheden/karakters zich meer kan evolueren in steeds ingewikkelder structuren in de geest-lichaamrelatie.



Ik stel mezelf ten doel de mensheid als mezelf te heropvoeden in o.a. seks.

Ik stel mezelf ten doel mezelf verder te onderzoeken hoe ik door opwinding in mijn seksuele leven mijn geest-lichaamsrelatie heb opgebouwd/geconstrueerd om op deze weg terug dit te kunnen deconstrueren.

Ik stel mezelf ten doel aan te tonen dat terugkeren tot gezondheid mede kan plaats vinden door een seksuele heropvoeding voor iedereen als op EQAFE verkrijgbaar.

Ik stel mezelf ten doel fysieke seks/masturbatie te praktiseren.



Reacties

Populaire posts