Dag 124 - De mensheid lijdt aan auto-immuunziekte: elkaar bevechten


"...Herinner, toen we spraken over het menselijke lichaam dat 50 triljoen cellen is die samenkomen om een menselijke eenheid te maken genaamd de mens? En nu hebben we 7 biljoen mensen als cellen in één lichaam geheten mensheid! Dus onze evolutie is door alle mensen te onderkennen dat we allen deel zijn van een superorganisme. Wanneer de cellen elkaar bevechten in je menselijk lichaam, noemen we dat auto-immuunziekte. Wel, op het moment lijdt de mensheid aan auto-immuunziekte omdat we elkaar uitmoorden en niet erkennen dat we allen één organisme zijn."

                                                                                            - Bruce Lipton
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat cellen met elkaar communiceren.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het lichaam dat een zelfregulerende ademende levende eenheid is te verstoren met de energiën van gedachten, gevoelens en emoties.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een wereld te creëeren waarin we als individuele cellen elkaar bevechten in plaats van met elkaar samen te werken als in een gezond functionerend lichaam en zodoende een gezonde mensheid te creëren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb communicatie tussen de cellen/mensen te laten plaatsvinden op basis van kennis en informatie  in plaats mezelf uit te drukken als wie ik ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb dat alles wat ik ooit gekend heb informatie is en ik nooit mezelf heb ontdekt als wie we zijn als leven als alles als één en gelijk.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat het lichaam/mensheid alleen zichzelf kan reguleren en functioneren als er communicatie plaatsvindt tussen de cellen/mensen onderling.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb deze communicatie (informatie-uitwisseling) tussen de cellen plaats te laten vonden door middel van lichtflitsen (zogenaamde biofotonen) in plaats van door de adem.





Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb informatie met cellen/elkaar uit te wisselen via bepaalde frequenties.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat onze geest de substantie verstoort. 
  






Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb dat belastende substanties de onderlinge communicatie van de cellen/mensen verstoren en deze zelfs kunnen verhinderen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien dat storende elementen als gedachten/gevoelens/emoties de communicatie tussen de cellen/mensen belemmerd en deze verstoorde cel-/menscommunicatie uiteindelijk ziekte veroorzaakt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen hoe we levende advertenties, journalisten zijn geworden die zich aansluiten bij Consumentisme en Geld, met geen Echte, Werkelijke zelf-communicatie en communicatie met anderen in intimiteit en gelijkheid en eenheid.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat we ons lichaam/de mensheid kunnen genezen van onze beperkte, éénzijdige levenswijzen door in zelfoprechheid en intimiteit te leren communiceren met alle cellen/mensen als één en gelijk

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen hoe geld een gereedschap kan zijn om het misbruik dat we met onszelf, ons lichaam als de aarde en elkaar plegen te stoppen om effectieve, werkelijke communicatie en relaties met elkaar te gaan hebben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat de CELLEN van het Lichaam de herinneringen bevatten die de FUNDATIE vormen van het Karakter dat het Lichaam bewoont, constant gecontroleerd worden door de GEDACHTEN geproduceerd door de Herinneringen, om totale controle van het innerlijke wezen van de slavenmens te verzekeren te gehoorzamen aan de buitenwereld, in welke de slaaf zichzelf vindt.


Reacties

  1. Die plaatjes maken het wel inzichtelijk. lol, nee goeie punten, heel herkenbaar

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts