Dag 127 - Ik zie het niet zitten met deze relatie Karakter


Weer eens een blog over relatie. Ik zit volkomen vast in de polariteit van wel of niet door te gaan met de relatie.




IIk vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb volkomen vast te zitten in de polariteit van wel of niet door te gaan met de relatie.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de relatie die ik voer met mijn partner niet te zien zitten voor de rest van mijn leven.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het gevoel te hebben voor eeuwig vast te zitten in deze relatie/structurele resonanties.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het niet van mezelf te kunnen accepteren dat ik deze relatie niet op orde krijg.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb nu ik weet dat we van relaties naar overeenkomsten dienen over te gaan ik ineens continu bewust/mopperig ben over hoe ineffectief wij onze relatie voeren.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het zat te zijn tegen het chagrijnige gezicht van mijn partner aan te moeten kijken.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet simpelweg hier te zien wat ik in mijn partner zie wat ik van mezelf niet accepteer.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb zo ontevreden te zijn geworden met wat hier is, mijn partner, mezelf en mijn leven.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet te houden van relaties opbreken, hetzelfde als ik mijn ouders hun ineffectieve relatie heb zien voortzetten.


ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de geschiedenis zich te laten herhalen door net zo'n ineffectieve relatie met een partner i.e. met mezelf te creëeren.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het ongelofelijk zat te zijn dat ik de hele dag opdrachten moet geven omdat er anders niks gedaan wordt/voor elkaar komt - en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet simpel te kunnen meedelen met geduld wat er de dag moet gedaan moet worden.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niks meer te willen doen, iets wat ik niet van mezelf ken op deze manier - en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard te zien, realiseren en begrijpen dat ik als ik deze kartaktertrek niet van mezelf/een ander kan accepteren ik niet kan veranderen, omdat ik iets dat ik niet onderken, waar ik me van afscheid, niet kan veranderen in en als mezelf.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat ik in wezen deze relatie met mezelf niet zie zitten en dus mezelf, de ervaring van mezelf zal moeten veranderen door me niet te fixeren/spitsen op een ander maar mezelf aan mezelf te wijden in het worden van alles dat hier is.








Wanneer en als ik mezelf realiseer dat ik de relatie die ik voer met mijn partner niet zie zitten voor de rest van mijn leven - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe dat ik de relatie met mijn partner niet zie zitten voor de rest van mijn leven, omdat ik mezelf realiseer dat ik deze gedachte ergens een aantal jaren geleden in mezelf heb toegestaan en deze dus nu steeds in mijn geest/lichaam blijft etteren. In plaats - pas ik mezelf hier praktisch toe en doe wat het beste is voor leven gelijk.


Wanneer en als ik mezelf realiseer dat ik het zat ben tegen het chagrijnige gezicht van mijn partner aan te moeten kijken - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe het zat te zijn tegen het chagrijnige gezicht van mijn partner aan te moeten kijken, omdat ik me realiseer dat ik een slaaf ben van mijn eiegen geest/reacties op een ander. In plaats - breng ik mezelf terug bij mezelf als de fysieke realiteit en houd ik de aandacht op mezelf.


Wanneer en als ik mezelf realiseer dat ik in wezen deze relatie met mezelf niet zie zitten - stop ik en adem ik 4 tellen in en houd daarna 4 tellen het oneindige moment vast om helder te kunnen worden en te zien wat werkelijk is - ik sta mezelf nit toe dat ik in wezen de relatie met mezelf niet zie zitten. In plaats- verander ik mezelf door me niet te fixeren/spitsen op een ander en wijd ik mezelf aan mezelf in het worden van de adem van leven als alles dat hier is.




Ik stel mezelf ten doel te stoppen te onderzoeken of er potentie er deze relatie zit en een relatie met mezelf als potentie te ontwikkelen.





Desteni 'Ik' Proces: www.desteniiprocess.com


Eqafe zelfeducatiemateriaal: www.eqafe.com


Van relaties naar overeenkomsten met zelf als leven: www.desteniiprocess.com/courses/relationships





Leestip:

Gedachten: het ongekende geheim van schepping

Reacties

Populaire posts