Dag 133 - Seks en het oefenen van Fysieke Expressie

Het was al weer een tijd terug dat we voor het laatst seks hadden. Toch ontkom ik er niet aan mezelf te leren uitdrukken in en als sex. Ik hoorde vandaag de bevestiging dat er met condoom geen systemen worden overgedragen, dus kan ik het weer gaan oppakken na ook een aantal sekseducatie-interviews op Eqafe.com te hebben beluisterd.
 
 
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me te laten inprogrammeren in mijn vlees dat sex vies, bah en zondig is in plaats mezelf te realiseren wie ik ben als seks; dat we zonder seks niet hier zouden zijn.
 



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb walging te ervaren bij de gedachte aan seks.
 
 
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb weerstand te ervaren tegen het initiĆ«ren van seks.
 
 
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te willen ontkomen aan seks in plaats mezelf te realiseren dat het een manier is om mezelf fysiek te leren uitdrukken in intimiteit met de ander als mezelf.


 
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de tegengestelde energieĆ«n van zowel afkeer als aantrekking te ervaren van/naar de penis van mijn partner.




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te bestaan in een polartiteitsrelatie van Mislukking/Succes naar/met seks/orgasme.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard te realiseren wat de consequenties zijn van het benaderen van mijn relatie tot seks/orgasme in de polariteit van Mislukking/Succes.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat mislukking en succes tegengestelden/in polariteit zijn met elkaar en daardoor frictie geven in mijn geest/lichaam.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het aan de ene kant vreemd te vinden dat ik geen verlangen naar seks/orgasme hoef te ervaren en aan de andere kant het wel fijn vind dat het zo 'klinisch' kan, op afspraak.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken dat de seks mislukt is omdat ik geen fysiek orgasme heb gehad en mijn partner wel.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn voor systeemoverdracht via de seks.



Desteni 'Ik' Proces: www.desteniiprocess.com


Eqafe zelfeducatiemateriaal: www.eqafe.com


Van relaties naar overeenkomsten met zelf als leven: www.desteniiprocess.com/courses/relationships



Reacties

Populaire posts