Dag 134 - Genot van de vergelding: verslaving aan de zoete smaak van wraak

Lachend straffen

Genot van de vergelding blootgelegd

De zoete smaak van wraak ligt verborgen in ons brein. Zwitserse psychologen denken de passionele motor achter straffen in beeld te hebben: een klein hersengebiedje dat beloningen aan het lichaam uitdeelt als we iemand de les lezen.

Bron: Wetenschap24


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te genieten van de vergelding.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te participeren in de zoete smaak van wraak, verborgen in ons brein.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat de zoete smaak van wraak en straffen verslavend werkt voor de geest - en daarin vergeef ik mezelf niet toegestaan en aanvaard hebben te zien, realiseren en begrijp dat wraak iets is waardoor het fysiek verzwakt, omdat ik me realiseer dat het vlees wordt 'verzwakt' door de geest.



    Het striatum wordt actief als iemand op het punt staat een standje uit te delen. (Foto: De Quervain)



    Het striatum wordt actief als iemand op het punt staat een standje uit te delen.
    (Foto: De Quervain)


    Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het striatum te activeren als ik op het punt sta een standje uit te delen.
    Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te participeren in de passionele motor achter straffen: een klein hersengebiedje dat beloningen aan het lichaam uitdeelt als we iemand de les lezen.
    Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb straffen te voelen als fijn, ook al schiet ik er zelf niets mee op.
     
    Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mensen bewust een hak te zetten wanneer en als ik ervoer dwars gezeten te worden in plaats mezelf te realiseren dat ik feitelijk mezelf dwarszit door anderen als mezelf een hak te zetten omdat ik die ander ben als één als gelijk.
    Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat vergeldingsacties een lichtbol in het centrum van mijn geest doen ontstaan waardoor mijn hele geestesbewustzijnsysteem in een flits wordt opgeladen hetgeen ik als 'een fijn gevoel' ervaar, niet wetende dat deze lading/energie een verwoestend effect heeft op het fysieke lichaam/de fysieke wereld.

    Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat vergelden/wraak/straffen verslavende stofjes in het lichaam vrijgeven.

    Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat deelname in vergelding/wraak/straffen in feite energieverslavingen zijn.

    Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat alle verslavingen in wezen energieverslavingen zijn, aan de quantum mind.



     

    Desteni 'Ik' Proces: www.desteniiprocess.com


    Eqafe zelfeducatiemateriaal: www.eqafe.com


    Van relaties naar overeenkomsten met zelf als leven: www.desteniiprocess.com/courses/relationships

    Reacties

    Populaire posts