Dag 136 - Afstand doen van mijn Stem - Afstand doen van mijn Leven

Realisaties naar aanleiding van Life Review - Abdicating my Voice - Abdicating my Life:


Bovenstaande levensbespreking is een mogelijkheid voor ons om in staat te zijn het bestaan als een geheel opnieuw in te gaan en te participeren om de rest van het bestaan te assisteren en ondersteunen, wakker te maken en te realiseren hoe veel we van het bestaan kunnen veranderen door simpel onszelf te veranderen.


Als we weten hoe te werken met onze geest, ons denken, onze stemmen in ons hoofd en onze reacties kunnen we een substantieel deel van onze zelfervaring en levenservaring veranderen in deze wereld.







Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard te zien, realiseren en begrijpen hoeveel we kunnen veranderen door simpel mezelf te veranderen.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard te zien, realiseren en begrijpen dat we slapende/dromende zijn in deze fysieke wereld, dat onze geesten de niet echt zijn/de droom is.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard te zien, realiseren en begrijpen hoe ik mezelf toestond gemanipuleerd te worden door relaties waar ik mezelf toestond dit slap/willoos slachtoffer te zijn naar andere mensen en met slap/willoos slachtoffer in de betekenis dat waar ik simpelweg in en met relaties viel, met verschillende mensen, mannen en vrouwen, niet in de context van seks/seksualiteit, maar relaties in de zin van vriendschappen, bekenden en ja fysieke relaties.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb naar hen toe getrokken te worden met deze verslavende kracht/macht in mij en mijn hele fysieke gedrag deze lamlendigheid was en alsof ik altijd lichtelijk voorover gebogen liep, als een letterlijk strompelende klodder die geen richting heeft, geen stem, geen substantie in echt leven en mijn eigen beslissingen maken, in staat te zijn te bepalen wat goed voor me is en wat slecht voor me is, en in die hele ervaring van mezelf vergeef ik mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mensen toe te staan die niet noodzakelijk goed voor me waren, goed voor me in de betekenis van echt mij helpen in wie ik ben en mijn leven en voor mij om in staat te zijn mijn uiterste potentieel te bereiken in deze wereld, maar in plaats toegestaan te hebben dat deze mensen me omlaag brachten in waar ik een absoluut slachtoffer werd naar mijn wereld, mijn relaties en mezelf.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard verwikkeld te zijn geraakt in allerlei soorten interacties en dingen waar de maatschappij de wenkbrauwen voor zou fronsen hetgeen ten gevolge van de omvang van dat misbruik is dat ik mezelf heb aangedaan in het simpelweg in allerlei soorten relaties vallen en deze mensen mij letterlijk bij mijn haren te hebben laten trekken als in de prehistorische dagen van de menselijke beschaving, wat mijn leven was, me rond laten trekken, rondgegooid en gebruikt als een vrouw die simpelweg bij haar haren werd versjouwd en verschoven werd tussen allerlei soorten mensen, bij het haar - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb simpelweg daar te liggen, rondgetrokken wordende, fysiek misbruikt te worden, mezelf te misbruiken want ik zou simpel NEE gezegd kunnen hebben, mijn haar als mezelf teruggenomen hebbende en opgestaan zijn en te veranderen maar nee - en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb dat leven zo gewoon te zijn geworden dat ik geen andere manier zag/zie dan waar ik in ben.

Wordt vervolgd...


 

Desteni 'Ik' Proces www.desteniiprocess.com


Eqafe zelfeducatiemateriaal
 www.eqafe.com


Van relaties naar overeenkomsten met zelf als leven


  www.desteniiprocess.com/courses/relationships

Reacties

  1. Cool benoemd Syl to the point! Dankje voor het delen als voorbeeld.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts