Dag 141 - Hierzijn: Stoppen met voeden/ entertainen van de Geest

 
Ik heb deze zomer een schoonmaakbaantje van 1-1,5 uur in de middag aangenomen totdat ik weer kan weer kan beginnen met mijn andere matrixbaan nadat ik van de Desteni Ranch terug ben. Een collega zei me langzaam te werken en dat pakte ik al op als OH! een punt dat wel belangrijk voor me is om niet als een razende roeland of een tornado mezelf en mijn lichaam te misbruiken.
 
 
 
In de blog van Sunette Spies - Heaven's Journey to Life  - Thought Designs – Part 1: DAY 153 kwam dit punt van de week ook aan de orde - hier een paragraaf vertaald:
 
Ik stel mezelf ten doel mezelf te assisteren en ondersteunen wanneer/als mijn Geest 'druk' wordt terwijl ik een doorsnee gewoonlijke fysieke activiteit doe, om me te assisteren en ondersteunen in mijn proces, door werkelijk te ademen en te oefenen hier te zijn terwijl/als ik een fysieke activiteit doe en werkelijk gewaar te zijn van mij/mijn omgeving en zo ook mijn fysieke lichaam. Omdat ik zie, realiseer en begrijp dat met/als geheel in beslag genomen te zijn in de Geest ik niet in feite werkelijk hier ben, maar aan het deelnemen ben in een complete alternatieve realiteit/dimensie, waar alles dat ik bezig ben te doen is het voeden/entertainen/bezighouden van de Geest.
 
En zo ook tijdens/gedurende zulke tijden de primaire punten te observeren die mijn Geest preoccuperen/geheel in beslag nemen, omdat ik zie, realiseer en begrijp dat dit dingen aangeeft waar ik niet zelfeerlijk over ben geweest en/of heb geweerd onder ogen te zien. Om dan met mezelf te gaan zitten in schrijven, zelfvergeving en zelfcorrigerende toepassing om te behandelen wat hier is als mij in/als de Geest en het te dirigeren naar/als een levende oplossing in plaats van het verder evolueren van mijn Geest/personaliteiten en zo de consequentie van/als afscheiding te vervolgen.
 
 
 

 
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb als een razende/ tornado/wervelwind fysieke activiteiten te doen.
 
 


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb expres fysieke/
schoonmaak activiteiten op te zoeken om mezelf als wervelwind te misbruiken.
 
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat ik als ik sneller ga dan ademgewaarzijn ik mezelf/mijn lichaam feitelijk misbruik.
 
 
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb op het werk me minder/onzeker te voelen over mezelf omdat ik in de hoedanigheid van schoonmaakster rondloop en niet meer van mezelf kan maken in momenten door mijn brede kennis en informatie over van alles en nog wat te ventileren.
 
 
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb in het karakter van (gesjeesde) academicus te willen stappen om niet te hoeven ervaren dat ik niets van mijn leven terecht gebracht heb.
 
 
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken/vinden dat ik niets van mijn leven terecht heb gebracht in plaats te realiseren dat wie ik ben leven is en ik in elk moment mezelf opnieuw geboren kan laten worden als de adem als alles dat bestaat.
 
 
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf als leven opzettelijk gesaboteerd te hebben door te weigeren diploma's te behalen.
 
 
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb moeite te hebben nu onder ogen te zien dat ik voor een tientje per uur werk terwijl de mensen op het kantoor waar ik werk het veelvoudige verdienen.
 
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mijn talenten/ vaardigheden te hebben begraven en dus mezelf te hebben begraven in wrok naar het profijtsysteem - en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb ongelijk te staan aan het systeem en daarin aan mezelf.
 
 
---
 

Ik stel mezelf ten doel mijn hoofd/geest blijvend op te ruimen met het gereedschap van schrijven, zelfvergeving en zelfcorrigerende uitspraken totdat het stil is in mij.
 
 
Ik stel mezelf ten doel gelijk te staan aan het systeem als aan mijn eigen geest omdat ik begrijp dat beiden als spiegels zijn gecreëerd, ze beiden gelijk op zijn gelopen.
 
 
Ik stel mezelf ten doel gelijk te staan aan de mensen op kantoor waar ik schoonmaak omdat ik begrijp dat zij evenzo mensen van vlees en bloed zijn met eenzelfde geest als een bende aan gedachten/gevoelens/emoties als ik.
 
 
Ik stel mezelf ten doel niet in herinneringen te bestaan maar hier als een levend ademend wezen mezelf toe te passen in het plezier hebben wie ik ben ik in wat ik doe in en als mijn menselijk fysieke lichaam.


 
 
Desteni 'Ik' Proces www.desteniiprocess.com

Eqafe zelfeducatiemateriaal
www.eqafe.com

Van relaties naar overeenkomsten met zelf als leven
 www.desteniiprocess.com/courses/relationships
 

Reacties

Populaire posts