Dag 144 - Een Bipolaire Stoornis? Iedereen is Bipolair

Symptomen:

No. 1 Agitatie/irritatie - Iedereen heeft dat.

No. 2 Opgewonden gemoedstoestand - Iedereen heeft dat.

No. 3 Hyperactiviteit - Iedereen heeft/krijgt dat.

No. 4 Toename van energie - Iedereen heeft dat.

No. 5 Gebrek aan zelf-controle - Iedereen heeft dat.

No. 6 Rondrazende gedachten - Iedereen heeft dat.

No. 7 Opgeblazen eigenwaarde - Iedereen heeft dat.

No. 8 Illusies van grandeur - Iedereen heeft dat.

No. 9 Geloof in speciale vermogens - Iedereen heeft dat.

No.10 Weinig  behoefte aan slaap - Iedereen heeft dat.

No.11 Overbetrokkenheid in activiteiten - Iedereen heeft dat.

No.12 Kort lontje - Iedereen heeft dat.
 
No.13 Roekeloos gedrag - Iedereen heeft dat.

No.14 Bulk eten, drinken en/of drugsgebruik - Iedereen heeft dat.

No.15 Beschadigd oordeel - Iedereen heeft dat.

No.16 Seksuele promiscuiteit

No.17 Impulsaankopen

No. 18 Neiging om gemakkelijk afgeleid te zijn




Voorstel

Ga niet naar de psycholoog of psychiater omdat het te gemakkelijk is om je te diagnosticeren omdat je kan zien dat je deze nieuwe ziekte bent, je bent een mens die verneukt is in een polariteitssysteem.





Voorstel

Doe fysieke arbeid om dit probleem op te lossen omdat je alleen in deze toestand bent omdat je niet langer fysieke arbeid doet - je bent betrokken in denken, je bent betrokken in competitie, je bent betrokken in de hele evolutie van de geest, je bent voor altijd verliezende, daarom wil je voor altijd winnen, daarom ben je nooit goed genoeg en de hele bloederige polarisatie van jezelf zet voort als je energie creëert van negatief naar positief, van negatief naar positief en dan heb je er die misbruik van je maken door je het verhaal te geven dat je schijnbaar ziek bent.



'Positief' gebied der gevoelens


'Neutraal' gebied der onderdrukking



'Negatief' gebied der emoties


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat als ik steeds iets constant aandacht geef het dan een probleem wordt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat alles buiten het doorsneegewone een geestelijke oorsprong heeft.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat alles buiten het doorsneegewone een mentale stoornis is en geen ziekte.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat ik simpelweg niet effectief functioneer in mijn adem.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat ik mezelf toesta een mentale energetische toestand te creëeren wat me van het fysiek afscheidt en waardoor ik dan gestoord word.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat ik deze nieuwe ziekte bipolaire stoornis ben, dat ik een mens ben die verneukt is in een polariteitssysteem.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mijn vlees als wie ik ben volledig vergiftigt te hebben in het gebruik van psychopharmaca.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat als ik betrokken ben in denken ik betrokken ben in strijd met mezelf, mijn lichaam en met anderen als mijn lichaam als één.

--

Ik stel mezelf ten doel aan te tonen dat in een nieuwe wereldorde je jezelf een orde plaatst door het deelnemen in een fysiek gebied, de echte realiteit; in het mentale gebied kunnen ze al je geld nemen.

Ik stel mezelf ten doel aan te tonen dat je weg moet blijven hiervan en je dan niet de charlatans hoeft tegen te komen die niet willen overwegen dat de mens feitelijk werd gemaakt om in het vlees te leven.

Ik stel mezelf ten doel aan te tonen dat het mentale gedeelte instabiel en onbetrouwbaar is en geen deel dient te zijn van ontwikkeling.

Ik stel mezelf ten doel aan te tonen dat wanneer men voor zichzelf ziet wat men geaccepteerd en toegestaan heeft, dat Men in staat is om praktisch te veranderen en - voor de allereerste keer - een wezen te worden dat Leven is.

Ik stel mezelf ten doel voort te gaan met voedsel mijn medicijn te laten zijn en verder te onderzoeken wat gezond verstand is van het menselijk lichaam.

Ik stel mezelf ten doel de boodschap van het Gelijkheidsgeldsysteem voort te zeggen als het gezond verstand van het menselijk lichaam.


Iedereen in de wereld is bipolair
(engelstalige video)
What is Bipolar Disorder?

-18 July 2010-
by Bernard Poolman
for universal equality and the end of all abuse

 



Desteni DesteniProductions



Desteni 'Ik' Proces www.desteniiprocess.com

Eqafe zelfeducatiemateriaal
www.eqafe.com

Van relaties naar overeenkomsten met zelf als leven
www.desteniiprocess.com/courses/relationships


 

Reacties

Populaire posts