Dag 150 - Het punt van aandacht geven = energie = probleem creëeren

Ik kwam uit op wanneer ik maar aandacht aan iets geef, ik buiten mezelf geraak en op een gegeven moment zodoende een probleem creëer. Ik kende dit mechanisme op zich wel als "geen aandacht aan geven, dan gaat het probleem wel weg".  


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb nogal in de war te zijn over dat aandacht geven punt.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het negatief te vinden klinken iets of iemand geen aandacht te geven.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het egoistisch te vinden klinken iets of iemand geen aandacht te geven.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard het woord negatief te hebben verbonden met iets/iemand geen aandacht geven.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard het woord egoistisch te hebben verbonden met iets/iemand geen aandacht geven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard niet één en gelijk te staan met dat waaruit het punt bestaat, maar dat ik meningen/oordelen heb over het punt en mezelf probeer te besturen via meningen over dit punt - in plaats van mezelf te besturen één en gelijk als het punt.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard te zien, realiseren en begrijpen dat wanneer en als ik iets buiten mezelf aandacht geef, ik daadwerkelijk buiten mezelf en in en als de geest van energie ga leven, hetgeen niet echt is omdat energie nooit werkelijk is.
 
 ...
 
 
Ik stel mezelf ten doel één en gelijk te zijn met het moment, de situatie en al het andere dat erbij betrokken is en is hierin het besturende principe: dus geen verwarring. 


Ik stel mezelf ten doel mezelf aandacht te schenken en mezelf te leven als zelf-aandacht in elk moment van ademen.


Ik stel mezelf ten doel gewaar te worden wanneer ik iets buiten mezelf aandacht = energie geef en niet mezelf hier leef als zelf-aandacht, omdat ik mezelf dat ik zo problemen creëer.


Ik stel mezelf ten doel de adem en dagen die ik heb te LEVEN en niet één dag om te kijken en afvragen wat ik met mezelf/mijn tijd/mijn leven heb gedaan, maar dat ik in elk moment van zelf-gewaarzijn leef en elke dag aan het einde van de dag kijk en weet dat ik deze dag Geleefd heb bijdragend aan ons proces van Zelf-Gewaar Leven, van de Geest in en als het Fysiek.


Reacties

Populaire posts