Dag 151 - Mezelf afkraken, ontevredenheid en hoe te veranderen


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat mezelf afkraken/zelfkritiek funest is voor wie ik ben als leven in elk moment van bestaan en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb mezelf toe te staan  simpel de adem en dagen te LEVEN in eenheid en gelijkheid met alles dat bestaat.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat mezelf afkraken/zelfkritiek mij ondermijnt als zelfvertrouwen als leven gelijk.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb doelen te formuleren waarin ik mezelf kan veranderen in hoe ik me momenteel ervaar.

 
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb kritisch naar mezelf kijken in zelfgewaarzijn door de war te halen met negatief over mezelf zijn.
 
 
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een systeem te copieren van mijn vaders familie in het negatief zijn naar zelf.
 
 
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te vertellen dat het niet goed is waar ik nu ben en  hierdoor voortdurend in het bewustzijnsysteem te participeren in plaats van hier mezelf te leven als wie ik ben als alles en iedereen.
 
 
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te vinden dat mijn huidige omstandigheden, mijn huidig leven niet is zoals ik het had gewenst in plaats mezelf te realiseren dat ik zo kan realiseren hoe ik het zelf zo gecreĆ«erd heb om mezelf hieruit te kunnen tillen.
 
 
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de focus te hebben liggen op wat er niet is in plaats mezelf te realiseren dat het praktischer is om de focus te verleggen naar wat ik juist verlang te veranderen in mezelf en daarmee in de situatie, die dan vanzelf meeresoneert in de nieuwe toestand.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te willen dat het er NU al zou moeten zijn in plaats van daadwerkelijke zelfinzichten in mijn functioneren te krijgen om mezelf effectief mee te kunnen veranderen in een dynamisch bewegen naar leven.

 
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard een wens te hebben en die in het nu te plaatsen in plaats te realiseren dat het iets is wat ik dien te realiseren/ zelfverwerkelijken.
 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb daar een schuldige voor aan te wijzen in plaats te realiseren dat ik het zelf ben die niet hier leef in elk moment, maar daar vertoef in de alternatieve werkelijkheid van het denken/de geest en verlamd raak door de beren die ik op de weg denk te zien.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard mezelf te dom, te dik, te lelijk, te lui, te vanalles te vinden.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat ontevredenheid ook juist de aanleiding zou kunnen zijn, om mezelf de vraag te stellen: "hoe zou ik mezelf willen veranderen in elk moment?"


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat mezelf afkraken/zelfkritiek in mijn lichaam zich heeft gemanifesteerd als kraken door demyelenisatie van weefsel en een ineffectief functioneren van mezelf als organisme.


 

Reacties

Populaire posts