Dag 152 - Een nieuwe relatie met leven starten in elke adem



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat alles bestaat als relaties en het karakter van zelf gedefinieerd is door de relaties die men hoogschat als een schat om het karakter te valideren. 
 
 


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat deze wereld als een systeem dat leven organiseert op aarde gebaseerd is op overeengekomen relaties die in feite alleen hebzucht bedekken omdat de primaire relatie van ieder een eigenbelang is ongeacht welke schade het veroorzaakt aan anderen buiten iemand's onmiddelijke relaties.
 
 


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat iedere gedachte die we hebben het resultaat is van een relatie die we hebben als de MEning gegeven aan die relatie.




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat - wanneer een kind wordt geboren zijn fysieke relatie met zijn ouders is, maar het kind nog geen relatie heeft met een naam - de ouders net zo lang een naam herhalen totdat het kind een relatie vormt met de naam en uiteindelijk de MEning van de naam snappen door te accepteren dat IK de NAAM ben als de NAAM gegeven door de ouders - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat de NAAM altijd ietwat willekeurig uitgepikt woord is waar de ouders een relatie mee hebben en de eerste oplegging van een relatie is op het kind om alle andere relaties als cultuur, taal, persoonlijkheid, redeneren en basisvaardigheden vormen die de ouder als relaties in het kind zullen bouwen, echter net als zijn naam zal het kind al deze relaties als IK accepteren en de MEning van zichzelf.


 
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat relaties dus dat is wat deze wereld bouwt als wat we leven.
 
 
 
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat we de ME gecreëerd hebben van de externe MEningen die ons gegeven door relaties van definities.
 
 
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat relatie het meest directe punt tussen elke twee punten is en wanneer dit naar z'n effect wordt gemeten iemand de uitkomst van de relatie kan determineren.
 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat het probleem is dat we de relaties nooit in Gewaarzijn hebben gecultiveerd.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat wanneer relaties gevormd worden om enkelen te bevoordelen en anderen uit te sluiten dat de betekenis van de relaties een teek wordt en resulteert in lijden.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat we als gezien kan worden in het Wereldsysteem naar de mensheid zijn gegaan van insluitingen en uitsluitingen en we nu een verneuking hebben in plaats van ons allen in één en gelijk relaties te staan die aan ons allen zouden hebben bijgedragen.


 

 

Reacties

Populaire posts