Dag 153 - Restricties die we plaatsen op onze relaties met andere mensen


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb restricties te plaatsen op mijn relaties met anderen vanuit het perspectief van hoe ik bijvoorbeeld reageer op iemand "ALS iemand met die Stem tegen me spreekt DAN zal ik op deze/die en/of deze/die manier reageren".


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb de omvang te zien in welke ik 'wie ik ben' in het moment in relaties gedetermineerd had gebaseerd heb op hoe anderen zijn.
 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat dit vaak onbewust gebeurd in hoe we elkaar spiegelen - zoals we neigen onszelf te definieren vanuit anderen in plaats van binnenin wie we zijn.








Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen hoe vaak ik lichaamstaal verander omdat anderen dat doen, omdat wij mensen onbewust imiteren en copieren.


Wanneer en als ik iemand hoor met een ongeduldige stem - stop ik en adem ik en ben ik stabiel hier met mij, omdat ik zie, realiseer en begrijp dat ik een relatie heb gecreëerd als dit, dan dat met iemand met een ongeduldige stem in plaats van misschien te begrijpen waarom ze ongeduldig zijn en dat het niets met mij persoonlijk van doen heeft.



Ik stel mezelf ten doel te stoppen in een irritatie te reageren op een ongeduldige stem en het niet persoonlijk te nemen.


Ik stel mezelf ten doel meer gewaar te worden van mijn relatie met het lichaam wanneer ik beweeg en spreek - die ik onbewust VOLG, omdat dat de relatie met de geest is die dan tot in de realiteit manifesteert.


Reacties

Populaire posts