Dag 155 - Ticstoornissen: onbewuste bewegingen en hoe te stoppen

Ticstoornissen zijn in wezen geestelijke stoornissen en o.a. keelschrapen, kuchen, gezichtsbewegingen behoren tot deze groep van 'veruiterlijkte geest'.



Ik vergeef dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb ticstoornissen/ gezichtsbewegingen te hebben gecreëerd als gevolg van de bewegingen van mijn geest die ik onbewust VOLG.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat als ik aan het denken ben mijn mond mee beweegt.



Ik vergeef dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de grimassen die ik met mijn gezicht trek onschadelijk/onschuldig te vinden in plaats mezelf te realiseren dat er achter deze veruiterlijkte bewegingen onbewuste bewegingen van de geest schuilgaan waarvan ik me gewaar moet worden om mezelf te realiseren waarvan ik me van mezelf heb afgescheiden.
 
 
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken dat ik mijn gezicht helemaal dood moet houden in plaats mezelf te realiseren dat het fysieke denken de onbewuste bewegingen in het lichaam/gezicht veroorzaakt.
 
 

 
 
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb met mijn mond naar ale kanten te bewegen doordat in het denken/de geest naar alle kanten beweeg in plaats van hier stabiel in het fysieke/de echte realiteit van de adem te blijven.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een bedenkelijk gezicht te trekken wanneer ik spreek met iemand.
  
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb meer gewaar te worden van mijn relatie met het lichaam wanneer ik beweeg en spreek.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de relatie met de geest - die ik onbewust volg - tot in de realiteit te manifesteren als bewegingen met mijn gezicht/lippen.




Wanneer en als ik mezelf realiseer met mijn mond naar alle kanten te bewegen - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe met mijn mond naar alle kanten te bewegen, omdat ik mezelf realiseer dat ik in het denken/de geest naar alle kanten beweeg. In plaats - zie ik mezelf onder ogen en word ik me gewaar van de relatie met mijn lichaam.


Wanneer en als ik mezelf realiseer dat ik een bedenkelijk gezicht trek in gesprek met iemand - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe een bedenkelijk gezicht te te trekken in gesprek met iemand, omdat ik mezelf realiseer dat ik niet hier ben, maar aan het denken ben en daarmee in een persoonlijkheid/alternatieve realiteit participeer. In plaats - word ik mezelf gewaar lichaam en pas ik mezelf fysiek toe.


Wanneer en als ik mezelf realiseer dat ik aan het denken ben - stop ik en adem ik - ik breng mezelf hier en word me gewaar waarvan ik mezelf heb afgescheiden in en als gedachten/herinneringen/gevoelens/emoties.



Ik stel mezelf ten doel de ticstoornissen/gezichtsbewegingen te stoppen door meer gewaar te worden van mijn relatie met het lichaam wanneer ik spreek en beweeg.



Ik stel mezelf ten doel de gezichtsbwegingen te zien als mogelijkheden mezelf gewaar te worden van de gedachten/gevoelens/emoties die me innerlijk beheersen om ze één voor één zorgvuldig te kunnen verwijderen uit mijn lichaam/gezicht.




Reacties

Populaire posts