Dag 160 - Klassieke muziek en Kalmte

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb instant kalm te worden bij het horen van klassieke muziek van een bepaalde soort die ik als kind bij mijn ouders hoorde en ik geassocieerd heb met dat alles ok is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb klassieke muziek op te zetten vanuit het startpunt van ongerustheid/energetisch zijn om mezelf te kalmeren in plaats vanuit het startpunt van genieten van wat hier is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb iets buiten mezelf nodig te hebben om te kalmeren in plaats kalmte als mezelf te leven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bepaalde klassieke muziek als kalmerend te ervaren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard boos te worden als kind dat er steeds muziek gedraaid moest worden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard boos te worden als kind dat het niet gewoon stil kon zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard mezelf echt te vergeven voor de angsten die ik ervaar.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb kalmte te verbinden met de herinnering van in de kerk zijn en luisteren naar het koor dat zingt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf af te scheiden van de kalmte.

 

 


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb kalmte niet te aanvaarden als mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen om kalmte te leven als mezelf.
 
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb mezelf geen erkenning te geven als de kalmte zelf.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat ik muziek/iets anders buiten mezelf nodig heb om kalm te zijn.





Ik stel mezelf ten doel mezelf verder te onderzoeken wie ik ben in relatie tot muzieksoorten.


Ik stel mezelf ten doel de energie los te laten door het eruit te ademen, de aarde in.


Ik stel mezelf ten doel kalmte te leven als mezelf.



 

Reacties

Populaire posts