Dag 163 - Mezelf aan de kant laten duwen


Toen ik vanmiddag het paard aan het borstelen was duwde hij me opeens met een zwiep met zijn achterste aan de kant waarbij ik naar de andere kant van de stal vloog. Het punt dat hiermee opkomt is dat ik me aan de kant laat duwen, ik sta toe me aan de kant/weg geduwd te worden. Het paard pikt dit op van me en laat me zien wat ik in mezelf/mijn wereld toesta. Alsook representeert de kracht van het paard wat ik nog niet als mezelf heb geaccepteerd en omarmd.

Ook kwam vanochtend weer een angst op dat hij mij gaat bijten als hij zijn hoofd naar me toe beweegt.


Shove aside

schuiven, voortschuiven, por (de ~ (m)), zet (de ~ (m)), stoot (de ~ (m)), duw (de ~ (m)), stootje (znw.), duwtje (het ~)


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het wel grappig te vinden dat ik aan de kant wordt geduwd door het paard.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb ongelijk te staan aan een mannetjespaard.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het moment dat ik hoorde met een mannetjespaard te gaan werken iets van een angst te ervaren in plaats mezelf toe te staan met het mannetjespaard/het mannelijke te leren werken/sturen als mezelf.
 


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb onder de indruk te zijn van de wetenschap/het bewustzijn dat het paard een mannetjespaard is.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb door de anticipatie/participatie in angst onmiddelijk minder te zijn aan en als de geest en mezelf en het paard niet meer te kunnen sturen.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb angst te ervaren voor de enorme massa/kracht van het paard.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het patroon te creëeren mezelf te onderdrukken in relaties met mannelijke wezens/andere wezens.
 
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te hebben afgescheiden van kracht als mezelf.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet gewaar te zijn van het paard in elk moment van ademen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te participeren in een angst dat hij mij gaat bijten als hij zijn hoofd naar me toe beweegt.





Ik stel mezelf ten doel gelijk te staan aan het mannelijke/mannetjespaard.

Ik stel mezelf ten doel met het mannetjespaard/het mannelijke te leren werken/sturen als mezelf.


Ik stel mezelf ten doel deze gelegenheid te gebruiken mannelijke punten als mezelf te omarmen.


Ik stel mezelf ten doel hier te blijven in de fysieke adem en het mannelijke paard te leren richting geven/sturen/leiden één en gelijk als mezelf.

Ik stel mezelf ten doel de kracht die ik in het paard zien te leven als mij.


Ik stel mezelf ten doel gewaar te zijn van het paard in elk moment van ademen.


Ik stel mezelf ten doel mijn grond te staan.


Ik stel mezelf ten doel de kracht die het paard me laat zien te accepteren en omarmen als mezelf.



Reacties

Populaire posts