Dag 166 - Het parasiterende ego op de aarde en op zelf

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een wereldsysteem te creëeren dat parasiteert op de aarde.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een wereldsysteem te creëeren dat parasiteert op alle levensvormen.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een wereldsysteem te creëeren dat het parasiteren op elkaar bewerkstelligt.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te parasiteren op de aarde.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te parasiteren op alle levensvormen.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te parasiteren op anderen.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te parasiteren op mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat geld een gouden kalf, een afgodsbeeld is geworden in en als onze geest hetgeen de relaties die we onderhouden met anderen en met dieren die is geworden van winst te behalen en leven op aarde parasiteert/uitzuigt tot er geen leven meer is.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat de menselijke geest in wezen de parasiet is op aarde als in ons menselijk fysieke lichaam.







Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat parasiet in wezen mijn parasiterende natuur vertegenwoordigt, het menselijk ego, omdat ik mijn verantwoordelijkheid niet heb genomen ten aanzien van mijn conservatorschap over de aarde en de dieren.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb hou van je buurman te leven in elk moment van ademen.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb illusies van mezelf te hebben nagejaagd in plaats mezelf te realiseren dat illusies ziektes zijn van de geest die zich in de fysieke realiteit nestelen als te zien is hoe wij samen bestaan op aarde in volledige afscheiding van elkaar en het dierenrijk.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat elk misbruik voorkomt uit een mentale dispositie die interventie behoeft, ofwel door educatie of door medisch-psychologische interventie.





Ik stel mezelf ten doel te laten zien dat de relatie tussen mens en dier dat van respect zal zijn in het gelijkheidssysteem.


Ik stel mezelf ten doel aan te tonen dat hou van je buurman als jezelf erg effectief is om relaties met anderen en met dieren te creëeren die ondersteunend zijn voor een werkelijk harmonieus leven samen op aarde.


Ik stel mezelf teen doel aan te tonen dat allerlei geloofssystemen en ideëen vernietigend werken op de aarde als op het menselijk fysiek lichaam, ziektes en andere ongemakken creëerend die voorkomen en/of gestopt kunnen worden door zelf uit te lijnen met verantwoordelijkheid, het fysiek en leven.


Reacties

Populaire posts