Dag 170 - Wat is Seks voor mij? Vervulling als seks

Naar het Eqafe interview What is Sex - Fulfilment as Sex - Part 37 

Vervulling in relatie tot seks

Men ervaart vervulling wanneer de partner echt compleet zelf omarmt, dat er een synchroniciteit is in de beweging van de fysieke lichamen, als beiden zo zijn gesynchroniseerd en uitgelijnd en een ieder de ander precies weet waar te kussen en hoe te kussen, waar aan te raken en hoe aan te raken, dat de lichamen bewegen in een absolute eenheid in een absolute vervullende orgastische ervaring die je gehele fysieke lichamen doordringt en het is alsof je in en door de seks drinkt van het leven zelf en het zelf vult en het is alsof er een communicatie is in de seks die voorbij woorden gaat en we de partner in het lichaam en huid kunnen voelen, gewoon absoluut in een eenheid.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat onze huidige relatie met/tot seks en relaties in het algemeen een beperking creëeren waarin geen enkele ruimte is voor echte ontwikkeling en groei en uitbreiding omdat we onze relatie tot seks zullen beperken en relaties in met bijvoorbeeld één woord dat tot een persoonlijkheid (van de geest/energie) zal relateren waarvan we (van de persoonlijkheid ) weten dat deze van de geest bestaat en uit energie die een altijd een constante energieaanvoer vereist.







Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat als we onze opwinding of liefde in en door seks in een relatie of van relaties zelf niet krijgen deze persoonlijkheid zal gaan compenseren met het omzien naar opwinding en de liefde ergens of bij iemand anders.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb dat seks en relaties iets is als het willen, verlangen en nodig hebben van een energie-ervaring meer dan het op een enkele manier in feite een relatie/proces/wandelen is van daadwerkelijk echte ontwikkeling van een relatie met zelf, ons fysieke lichaam en een ander menselijk wezen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen hoe men in vele verschillende velden kan compenseren voor liefde in ons leven als die liefdespersoonlijkheid in relatie tot seks niet geënergetiseerd wordt in een energie-ervaring of levende actie of gedrag als feitelijk de seks hebben of krijgen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat een relatie en seks niet alleen staan, men is in essentie in de relatie voor de seks, als iemand de seks gebruikt voor de relatie, ze beiden compleet hand in hand gaan.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb in het woord vervulling te zien, realiseren en begrijpen dat de relatie de helft vormt van de vervullingservaring en seks de andere helft vormt van die vervullingservaring (hetzelfde als we hebben gewandeld in het ''opwinding' woord en het 'liefde' woord in relatie tot seks in vorige interviews).


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat als de liefde niet vervult is in beide velden van de relatie zelf en de seks ik een niet heel-zijn ervaar.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb doordat ik de liefde niet ervaar in de seks te gaan compenseren met extensief te gaan studeren wat er scheelt aan me.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb doordat ik de liefde niet ervaar in de seks te gaan compenseren in het bouwen van allerlei relaties met anderen alsook familie om zo de fysieke interactie en communicatie te ervaren en zo de liefdeservaring in mezelf te vervullen. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb geen vervulling te ervaren in de seks.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb geen vervulling te ervaren in de relatie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb vervulling te zoeken in mijn baan omdat ik het niet krijg in mijn relatie tot seks.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat de participatie in en als persoonlijkheden, energie en opwinding vervuiling zijn in plaats mezelf de fijne scheidslijn tussen vervulling en vervuiling te realiseren als het resp. verschil tussen fysieke seks en geestsex.






Ik stel mezelf ten doel ruimte te creëeren voor echte ontwikkeling en groei en uitbreiding in mijn relatie tot seks.

Ik stel mezelf ten doel persoonlijkheden die verlangen naar opwinding of liefde in en door seks in een relatie of van relaties te stoppen en verwijderen door het proces van ademen, vergeven en corrigeren.


Ik stel mezelf ten doel daadwerkelijk echte ontwikkeling van een relatie met zelf, mijn fysieke lichaam en een ander menselijk wezen tot stand te brengen.

Ik stel mezelf ten doel mezelf te ondersteunen in mijn fysieke proces door mezelf onvoorwaardelijk te leren uitdrukken in en als seks in en als vervulling.

Ik stel mezelf ten doel vervulling in relatie tot seks te ontwikkelen alsook mijn partner te assisteren en ondersteunen zichzelf als fysiek wezen te omarmen in de liefde in seks in en als synchroniciteit van onze fysieke lichamen.



Reacties

Populaire posts