Dag 173 - Zelfvergeving Gedachten-, gevoelens- en emotiedimensies | Deel 2

Gedachten

Ik wil de hele dag op de bank bij Saffy de poes liggen.

Ik kan niet zonder mijn ex leven.

Ik vind het poesje raar doen.

Ik vind het poesje naar doen.

Ik ben gefrustreerd door een slechte seksrelatie.




Gevoelens


Ik ben blij weer thuis te zijn.

Ik vind het leuk om weg te gaan. 



Emoties

Ik voel me lusteloos.





http://www.natuurkunde.nl/servlet/supportBinaryFiles?referenceId=4&supportId=692018


Zelfvergeving Gedachtendimensie

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de hele dag op de bank bij Saffy de poes liggen te willen liggen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb zo apatisch te zijn geworden dat ik niks wil.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard te denken dat ik niet zonder het zien van mijn ex kan leven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaar heb me dermate afhankelijk van de energie van de relatie met m'n ex te hebben gemaakt dat ik elke dag een nieuwe dosis van deze morphine als het ware nodig heb.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaar heb te vinden dat het poesje raar doet.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaar heb te vinden dat het poesje naar doet.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaar heb te denken dat ik gefrustreerd ben door een slechte seksrelatie.






Zelfvergeving Gevoelensdimensie

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaar heb blij te zijn weer thuis te zijn.

Ik vergeef mezelf dat i
k mezelf heb toegestaan en aanvaar heb het leuk om weg te gaan te gaan.


Zelfvergeving Emotiedimensie

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me lusteloos te voelen.


Zelfcorrigerende Uitspraken volgen...



Reacties

Populaire posts