Dag 177 - Zelfvergeving Angsten omtrent werk en inkomen

Dit is een vervolg van Dag 176.


Zelfvergeving Gedachtendimensie


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard te participeren in de gedachte ik kan geen werk meer vinden.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard te participeren in de gedachte dat ik me moet schamen dat ik geen werk heb.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard te participeren in de vraag hoe het met mijn toekomst moet.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard te participeren in de gedachte ik moet eruit omdat ik een te grote mond heb.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard te participeren in de gedachte ik ben een persona non grata.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard te participeren in de gedachte ik doe niet mijn best om blij te doen tegen klanten/mensen. 







 
Zelfvergeving Gevoelensdimensie


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard
wel blij te zijn dat ik daar niet meer hoef te werken met die veel te lange eentonige diensten.




Zelfvergeving Emotiedimensie


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard b
ang te zijn niet meer aan fatsoenlijk werk te komen.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard te
vrezen voor ons werk en inkomen in de toekomst.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard
onzeker te zijn over hoe ik mijn werk doe in de matrix.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard
verontwaardigd te zijn dat ik gewoon eruit gewipt kan worden onder de noemer van de Flexwet.



Reacties

Populaire posts