Dag 181 - Geen zin en andere onzin



Gedachtendimensie:

Ik heb geen zin wat van mezelf te maken.

Ik heb geen zin wat van mijn leven te maken.

Ik vind wat mensen praten/communiceren triviale informatie.

Ik vind alles triviale informatie.

Ik vind alles onzin.


Emotiedimensie:

Ik ben bang van mensen die triviale informatie praten.

Ik scheit van mensen die niet bij een onderwerp kunnen blijven.


Zelfvergeving Gedachtendimensie
:


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb geen zin te hebben wat van mezelf te maken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard geen zin te hebben wat van mijn leven te maken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard te vinden wat mensen praten/communiceren triviale informatie is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard alles triviale informatie te vinden. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard alles onzin te vinden.



Zelfvergeving
Emotiedimensie
:


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard bang te zijn van mensen die triviale informatie praten, omdat ik me realiseer dat ik als de geest iets als triviaal bestempel en dan niet kan domineren met kennis = licht = energie van de zogenaamde belangrijke zaken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard te scheiten van mensen die niet bij een onderwerp kunnen blijven, omdat ik mezelf realiseer dat ik feitelijk van mezelf scheit omdat ik de controle niet kan houden op de communcatie en mijn geest werkeloos is zogenaamd.


Reacties

Populaire posts