Dag 182- Zelfcorrectie op Geen Zin en andere Onzin in m'n hoofd

Dit is een vervolg op Dag 181.


Zelfcorrigerende Uitspraken Gedachtendimensie

Wanneer en als ik mezelf realiseer geen zin te hebben wat van mezelf te maken - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe geen zin te hebben wat van mezelf te maken, omdat ik me realiseer dat ik door de participatie in mijn geest/gedachte de realisatie van mezelf als leven in de weg sta. In plaats - dood ik het verleden, het heden en de toekomst en ben/leef ik HIER in het moment.

Wanneer en als ik mezelf realiseer geen zin te hebben wat van mijn leven te maken - stop ik en adem ik - ik realiseer me dat ik me minder maak dan de geest en dit geen Levenskrachten zijn, maar Geesteskrachten, Energiekrachten. In plaats - sta ik op als één en gelijk als leven en stap ik uit het opzettelijke eigenbelang van gedachten/ geesteskrachten/energiekrachten.

Wanneer en als ik mezelf realiseer te vinden wat mensen praten/communiceren triviale informatie is - stop ik en adem ik - ik realiseer me dat alles wat/wie ik zelf ben geweest triviale informatie is. In plaats - sta ik gelijk aan en als de informatie die ik ben en verwijder ik alle informatie uit mijn geest totdat het stil/leeg is.

Wanneer en als ik mezelf realiseer alles triviale informatie te vinden - stop ik en adem ik - ik realiseer me dat ik alles en iedereen ben en dus feitelijk ook triviale informatie zelf ben. In plaats - geef ik mezelf de kans mezelf te transformeren/transcenderen en voorbij de kennis en informatie van deze wereld te stappen.


Wanneer en als ik mezelf realiseer alles onzin te vinden - stop ik en adem ik - ik realiseer me dat ik mezelf superieur acht aan alles. In plaats - sta ik gelijk als alles als onzin als levend woord en geef ik zin aan het bestaan door op te staan voor de algemene zin/belang.




Zelfcorrigerende Uitspraken Emotiedimensie:

Wanneer en als ik mezelf realiseer bang te zijn van mensen die triviale informatie praten - stop ik en adem ik - ik realiseer me dat ik als de geest iets als triviaal bestempel en dan kan domineren/controle voeren met kennis = licht = energie van de zogenaamde belangrijke zaken. In plaats - sta ik mezelf de controle los te laten op dingen buiten mezelf en breng ik mijn aandacht hier op mezelf.

Wanneer en als ik mezelf realiseer te scheiten van mensen die niet bij een onderwerp kunnen blijven - stop ik en adem ik - ik realiseer me dat ik feitelijk van mezelf scheit omdat ik de controle niet kan houden op de communicatie en mijn geest werkeloos is zogenaamd. In plaats - focus ik mezelf op de adem en blijf ik hier in en als mijn fysieke lichaam/werkelijkheid.



Reacties

Populaire posts