Dag 184 - Zelfcorrectie van de Dimensie der Schaamtegedachten

Schaamte is aangeleerd, het bewijs van een systeem en dus van ongezond verstand.

Zelfcorrectie Schaamtegedachtendimensie

Wanneer en als ik mezelf realiseer me te schamen voor mezelf - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe mezelf te schamen voor mezelf, omdat ik mezelf realiseer dat ik mezelf niet stuur maar beheerst wordt door een gevoel van de geest. In plaats - breng ik mezelf terug in het hier en nu in de adem en beweeg ik mezelf in en als tegenwoordigheid van de geest/lichaam.
 
Wanneer en als ik mezelf realiseer me te schamen voor mezelf dat ik tekenen van ouder worden vertoon - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe me te schamen voor mezelf dat ik tekenen van ouder worden vertoon, ondat ik me realiseer dat ik mezelf niet ondersteun in de deelname in een gevoel van de geest.


Wanneer en als ik mezelf realiseer mij te schamen voor mezelf voor dat mijn lijf dik geworden is - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe me te schamen dat mijn lijf dik geworden is, omdat ik me realiseer dat ik mezelf onderdruk door me bezig te houden met gedachten en emoties. In plaats - werk ik met mijn lichaam en doe ik er alles aan tevreden met mezelf te worden in en als mijn vlees/lichaam als wie ik ben als leven.

Wanneer en als ik mezelf realiseer me te schamen voor mezelf dat ik mijn leven verprutst heb - stop ik en adem ik -ik sta mezelf niet toe me te schamen voor mezelf in de gedachte dat ik mijn leven verprutst heb, omdat ik mezelf realiseer dat ik mezelf als leven als wie ik ben omlaag haal. In plaats - werk ik aan mezelf en sta ik mezelf toe trots op mezelf te worden door dingen te doen die het beste zijn voor iedereen = is het beste voor mezelf.

Wanneer en als ik mezelf zie denken dat ik iets moet bijdragen aan de matrix/het systeem - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe te denken dat ik iets aan de matrix/het systeem moet bijdragen/toevoegen, omdat ik me realiseer dat ik niet het huidige kwade systeem dien te spekken, maar het systeem dien te veranderen als mezelf door bij te dragen aan de realisatie van gelijkheid en eenheid op aarde als mezelf.

Wanneer en als ik mezelf realiseer ineens spijt te ervaren over hoe ik mijn leven geleefd heb  - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe ineens spijt te ervaren over hoe ik mijn leven geleefd heb, omdat ik zie, realiseer en begrijp ons aller leven is voorgeprogrammeerd en dat alles altijd een illusie is geweest. In plaats - laat ik alles los en leef ik elk moment als nieuw, geen herinnering.

Wanneer en als ik mezelf zie participeren in het 'negatieve' gevoel (emotie) van schaamte -
stop ik en adem  ik - ik sta mezelf niet toe te participeren in het 'negatieve' gevoel/emotie van schaamte, omdat ik mezelf realiseer dat ik gecontroleerd word door de geest. In plaats - bevrijd ik mezelf van alle gevoelens en emoties en druk ik me vrij uit als expressie van leven in het fysieke.


Wanneer en als ik mezelf realiseer dat ik de onbehaaglijkheid die met schaamte gepaard gaat fysiek maak
- stop ik en adem ik - ik realiseer me dat ik exact datgene wat ik vrees heb gemanifesteerd in en als mijn werkelijkheid in en als mijn fysiek. In plaats - focus ik mezelf op de adem en werk zo naar de bevrijding van mijn lichaam.



Zelfcorrectie Emotiedimensie

Wanneer en als ik mezelf realiseer bang te zijn voor verder lichamelijk verval - stop ik en adem  ik - ik sta mezelf niet toe bang te zijn voor verder lichamelijk verval, omdat ik me realiseer dat hetgene wat ik vrees ex-act datgene is wat ik creëer. In plaats - kom ik uit mijn hoofd en zorg ik voor mezelf als mijn lichaam op de beste manier mogelijk.

Wanneer en als ik mezelf realiseer bang te zijn om door anderen misprezen of zelfs niet meer door de groep geaccepteerd te worden - stop ik en adem  ik - ik realiseer me bang te zijn om door anderen misprezen of zelfs niet meer door de groep geaccepteerd te worden, omdat ik als de geest afhankelijk is van gehechtheden buiten zelf. In plaats - kick ik af van de 'positieve' energieën van prijzingen en acceptatie door anderen en accepteer ik mezelf als alles als iedereen als één en gelijk, geen gehechtheden.


Zelfverbintenissen:

Ik stel mezelf ten doel te stoppen mezelf te schamen/dik te maken voor/over hoe ik eruit zie.

Ik stel mezelf ten doel te stoppen te denken dat ik niets kan.

Ik stel mezelf ten doel aan te TONEN dat deelname/participatie in gedachten, gevoelens en emoties altijd eigenbelang is, omdat gedachten, gevoelens en emoties altijd energie oplevert in het belang van de geest in plaats van in het belang van de adem van leven.

Ik stel mezelf ten doel een waardevol mens te worden door eigenbelang te verwijderen en in elk moment te doen wat het beste is voor leven en bij te dragen aan de invoering van het basisinkomensysteem en het gelijkheidsgeldsysteem.

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts