Dag 185 - Wandelingen zelfreiniging/-vergeving



Gedachtendimensie:

Het is raar dat ik wandelingen door het dorp maak.

Ik kan beter/moet niet met daglicht de wandelingen door het dorp maken.

Ik baal dat mijn ex in het buitenland zit en we geen lange wandelingen meer samen kunnen maken.

Ik mis de wandelingen die ik de doordeweekse avonden met mijn ex maakte.




Emotiedimensie:

Ik ben bang wat de mensen zullen denken als ik overdag en zonder hond een wandeling door het dorp maak.

Ik ben bang dat ik fysiek en mentaal niet op orde kom zonder de lange wandelingen.

Ik ben bang dat ik in de fysieke toestand van disconnectie met mijn benen blijf hangen.


Zelfvergeving Gedachtendimensie:

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard te vinden/denken/geloven dat het raar is dat ik wandelingen door het dorp maak.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard te vinden/denken/geloven dat ik de wandelingen beter niet overdags door het dorp maak.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard te balen dat mijn ex in het buitenland zit en we geen lange wandelingen meer samen kunnen maken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard de wandelingen te missen die ik de doordeweekse avonden met mijn ex maakte.



Zelfvergeving Emotiedimensie:

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard bang te zijn wat de mensen zullen denken als ik overdag en zonder hond een wandeling door het dorp maak.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard bang te zijn dat ik fysiek en mentaal niet op orde kom zonder de lange wandelingen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard bang te zijn dat ik in de fysieke toestand van disconnectie met mijn benen blijf hangen.


 
Zelfcorrigerende Uitspraken volgen...
 


Reacties

Populaire posts