Dag 186 - Zelfcorrectie Gedachten-/Angstdimensie Wandelingen

Dit is een vervolg op Dag 185.

Zelfcorrectie Gedachtendimensie:

Wanneer en als ik mezelf zie vinden/denken/geloven dat het raar is dat ik wandelingen door het dorp maak - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe te vinden/denken/geloven dat het raar is dat ik wandelingen maak door het dorp, omdat ik begrijp dat ik verslaafd ben aan de energie van het denken. In plaats - geef ik mezelf de permissie om te stoppen met denken en zal - wanneer ik kan en opmerk dat ik aan het denken ben - onmiddellijk iets fysieks gaan doen om mezelf te herinneren dat het denken niet is wie ik ben.

Wanneer en als ik mezelf zie vinden/denken/geloven dat ik de wandelingen beter niet overdags door het dorp maak - stop ik en adem ik - ik realiseer me dat ik mezelf onderwerp aan mijn gedachten. In plaats - sta mezelf toe om te stoppen met denken en herinner dat het denken niet is wie ik ben.

Wanneer en als ik mezelf zie balen dat mijn ex in het buitenland zit en we geen lange wandelingen meer samen kunnen maken - stop ik en adem ik - ik geef mezelf permissie te stoppen met balen dat mijn ex in het buitenland zit en we geen lange wandelingen meer same n kunnen maken, omdat ik mezelf realiseer dat ik mezelf niet stuur maar verslaafd ben aan de energie van baal. In plaats - pas ik mezelf toe als praktisch gezond verstand en vind ik andere wegen om aan mijn wandelingen toe te komen. 

Wanneer en als ik realiseer de wandelingen te missen die ik de doordeweekse avonden met mijn ex maakte - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe de wandelingen te missen die ik de doordeweekse avonden met mijn ex maakte, omdat ik mezelf realiseer dat ik feitelijk mezelf mis wanneer ik de geest van gedachten inga. In plaats - stop ik de afscheiding van mezelf en sta ik mezelf toe te stoppen te bestaan in het verleden.

 


Zelfcorrectie Emotiedimensie:

Wanneer en als ik mezelf realiseer bang te zijn wat de mensen zullen denken als ik overdag en zonder hond een wandeling door het dorp maak - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe bang te zijn wat de mensen zullen denken als ik een wandeling door het dorp maak, omdat ik mezelf realiseer dat wanneer ik denk dat iemand over mij denkt ik mezelf aan het bullshitten ben. In plaats - als iemand naar me kijkt heb ik niet iets verkeerd gedaan en stop ik.

Wanneer en als ik mezelf realiseer bang te zijn dat ik fysiek en mentaal niet op orde kom zonder de lange wandelingen - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe bang te zijn dat ik fysiek en mentaal niet op orde kom zonder de lange wandelingen, omdat ik mezelf realiseer dat ik mezelf niet stuur, maar gestuurd wordt door gedachten en emoties. In plaats - pak ik mezelf op en pas Pilates toe als middel om fysiek en mentaal op orden te komen.
 
Wanneer en als ik mezelf realiseer bang te zijn dat ik in de fysieke toestand van disconnectie met mijn benen blijf hangen - stop ik en adem ik - ik stop bang te zijn dat ik in de fysieke toestand van disconnectie met mijn benen blijf hangen. In plaats - gebruik ik alles wat er is op aarde om mijn lichaam te genezen en ga ik komend jaar naar een chiropractor en kinesioloog in de ondersteuning mezelf te bevrijden van de opgepotte energie.
 

Reacties

Populaire posts