Dag 187 - Gedachten en emoties uit mijn lichaam verwijderen



Gedachtendimensie:

Ik kan niet tegen de rommel in huis die de poesjes maken.

Mijn smetvrees staat het samenleven met andere mensen/dieren in de weg.

Ik kan het beste alleen wonen.

Het is voor iedereen het beste als ik alleen woon.

Ik kan niet tegen het miauwgeluid van het ene poesje s' ochtends.

Ik word er niet goed van dat het zo'n tijd duurt voor de poesjes vrij zijn van vlooien en luizen.

Ik word niet snik van het idee dat er blijvend allerlei ongedierte met de poesjes meekomen.


Emotiedimensie:

Ik ben bang dat ik niet in staat ben met mijn partner en poesjes verder samen te leven omdat ik gestoord wordt van de viezigheid.

Ik baal ervan emotioneel zo gestoord te zijn dat ik smetvrees heb.

Fysieke dimensie:

Ik reageer met buikborrelen, meer last van mijn ogen en een slechtere stoelgang.




Scott Cook [1]


Zelfvergeving Gedachtendimensie:

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard niet tegen de rommel in huis te kunnen die de poesjes maken in plaats mezelf te realiseren dat het juist de gedachten zijn die de rommel zijn in mijn huis als mijn lichaam.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard te denken dat mijn smetvrees het samenleven met andere mensen/dieren in de weg staat in plaats te realiseren dat mijn gedachten en emoties eenheid en gelijkheid van leven in de weg staat.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard te denken dat ik het beste alleen kan wonen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard te denken dat het voor iedereen het beste is als ik alleen woon.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard niet tegen het miauwgeluid van het ene poesje te kunnen s' ochtends in plaats één en gelijk te gaan staan aan de geluiden van het katje.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard niet goed te worden van dat het zo'n tijd duurt voor de poesjes vrij zijn van vlooien en luizen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard niet snik te worden van het idee dat er blijvend allerlei ongedierte met de poesjes meekomen.


Zelfvergeving Emotiedimensie:

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard bang te zijn dat ik niet in staat ben met mijn partner en poesjes verder samen te leven omdat ik gestoord wordt van de viezigheid.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de dingen die meekomen met het samenleven met anderen/de poesjes te definiëren als viezigheid.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard ervan te balen emotioneel zo gestoord/geladen te zijn dat ik smetvrees heb.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard mezelf/mijn lichaam te besmetten met/door emoties doordat ik me bezig houd met het denk-, voel- en emotiesysteem in plaats mezelf in elk moment gewaar te zijn van de adem in de toepassing van mezelf als fysiek wezen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard te reageren met buikborrelen, meer last van mijn ogen en een slechtere stoelgang.


Zelfcorrigerende Uitspraken volgen... 






[1] Scott Cook Kunstwerk



Reacties

Populaire posts