Dag 188 - Gedachten en emoties uit mijn lichaam verwijderen | Deel 2


Dit is een vervolg op Dag 187.

Zelfcorrectie Gedachtendimensie:

Wanneer en als ik mezelf realiseer niet tegen de rommel in huis te kunnen die de poesjes maken - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe niet tegen de rommel in huis te kunnen die de poesjes maken, omdat ik me realiseer dat de gedachtes in feite rommel zijn in mijn lichaam als mijn huis. In plaats - verschuif ik mijn verhouding met de werkelijkheid van vechten tegen, naar deelnemen aan en ruim ik de rommel op, geduldig adem voor adem tot het gedaan is, elke keer weer.

Wanneer en als ik mezelf zie dat mijn smetvrees het samenleven met andere mensen/dieren in de weg staat - stop ik en adem ik - ik realiseer me dat smetvrees angst is als het woord vrees weggeeft. In plaats - beweeg ik me van verzet naar flow en word ik duidelijk naar mezelf wat ik wil met mijn leven en samenleven.

Wanneer en als ik mezelf zie denken dat ik het beste alleen kan wonen - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe te denken dat ik het beste alleen kan wonen zonder daartoe een werkelijke beslissing en maar te blijven dimdammen. In plaats - ga ik gelijk staan aan de werkelijkheid en werk ik met wat hier is.
 
Wanneer en als ik mezelf realiseer te denken dat het voor iedereen het beste is als ik alleen woon - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe te denken dat het voor iedereen het beste is als ik alleen woon, omdat ik me realiseer dat hier weer een manier in zit om mezelf te kleineren. In plaats - ga ik duidelijk krijgen wat ik wil en neem ik een beslissing.

Wanneer en als ik mezelf realiseer niet tegen het miauwgeluid van het ene poesje te kunnen s' ochtends  - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe niet tegen het miauwgeluid van het ene poesje te kunnen s' ochtends, omdat ik mezelf realiseer dat ik mezelf door iets buiten mezelf laat beïnvloeden. In plaats - stel ik mezelf ten doel één en gelijk te gaan staan aan de geluiden van het katje.

Wanneer en als ik mezelf realiseer niet goed te worden van dat het zo'n tijd duurt voor de poesjes vrij zijn van vlooien en luizen - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe niet goed te worden van dat het zo'n tijd duurt voor de poesjes vrij zijn van vlooien en luizen, omdat ik mezelf realiseer dat het me ontbreekt aan geduld. In plaats - stuur ik mezelf en leg ik geduld aan de dag om de poesjes en mezelf te ondersteunen in het vrij worden.

Wanneer en als ik mezelf realiseer niet snik te worden van het idee dat er blijvend allerlei ongedierte met de poesjes meekomen - stop ik en adem ik - ik realiseer me dat ik mezelf niet stuur, maar beïnvloed wordt door de angst voor ongedierte. In plaats - stop ik ongeduldig te raken en leer ik geduld te leven als mezelf.



Een echte grote rotzooi! Want ik stond daar in de dimensies te kijken naar die gedachten – drie woorden, DRIE WOORDEN! Gedachten, Emoties en Gevoelens!

Zelfcorrectie Emotiedimensie:

Wanneer en als ik mezelf realiseer bang te zijn dat ik niet in staat ben met mijn partner en poesjes verder samen te leven, omdat ik gestoord wordt van de viezigheid -
- stop ik en adem ik - ik realiseer me dat gedachten en emoties storingen zijn van wie ik ben als vlees. In plaats - stop ik de gedachten en emoties met zelfvergeving en leef ik mezelf GEEN GEDACHTE GEEN GEEST het lichaam van vlees als zelf.

Wanneer en als ik mezelf realiseer de dingen die meekomen met het samenleven met anderen/de poesjes te definiëren als viezigheid - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe de dingen die meekomen met het samenleven met anderen/de poesjes te definiëren als viezigheid, omdat ik mezelf realiseer dat het oordeel over die manifestatie als iets wat los en buiten van mezelf bestaat, het in feite sterker maakt.  In plaats - stop ik de afscheiding/het oordeel en leef ik mezelf hier als het woord viezigheid als het levende woord als alles als één.

Wanneer en als ik mezelf realiseer ervan te balen emotioneel zo gestoord/geladen te zijn dat ik smetvrees heb - stop ik en adem ik - ik realiseer me dat gevoelens en emoties door dat denken in dat kleine gedeelte in mijn hoofd komt. In plaats - ruim ik de rotzooi van gedachten/gevoelens/emoties in mezelf op en knap ik beetje bij beetje op.

Wanneer en als ik mezelf realiseer mezelf/mijn lichaam te besmetten met/door emoties  - stop ik en adem ik - doordat ik me bezig houd met het denk-, voel- en emotiesysteem. In plaats - kick ik af van de energie van het denken en doe ik simpel dat wat het beste is voor leven in eenheid en gelijkheid met en als mijn lichaam.

Wanneer en als ik mezelf realiseer te reageren met buikborrelen, meer last van mijn ogen en een slechtere stoelgang - stop ik en adem ik - ik stel mezelf ten doel af te remmen om te zien waar ik met welke gedachte/gevoel/emotie reageer die zich in mijn lichaam afzet.


Reacties

Populaire posts