Dag 190 - Zelfcorrectie op Geven om wat andere mensen denken

Dit is een vervolg op Dag 189.



Wanneer en als ik mezelf een wereld/systeem zie creëren waarin ik me druk leer maken over wat andere mensen denken - stop ik en adem ik - ik realiseer me dat ik verantwoordelijk ben voor het creëren van een wereld waarin we geven om wat andere mensen denken. In plaats - stel ik mezelf ten doel mezelf te focussen op de adem hier en te geven om Leven.

Wanneer en als ik mezelf realiseer
het erg te vinden om te leven in een wereld waarin iedereen vanalles van een ander denkt - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe het erg te vinden om te leven in een wereld waarin iedereen vanalles denkt van een ander, omdat ik mezelf realiseer iedereen hetzelfde - er geen verschil is tussen twee wezens.
In plaats - stap ik uit de gevangenis van de illusie van het denken/zelf en geef ik mezelf de kans om mezelf te ontdoen van alle onzekerheden door het proces van vergeven en corrigeren.

Wanneer en als ik mezelf zie denken wat de mensen wel niet van me zullen denken/zeggen als ik dit of dat doe - of dit of dat draag - stop ik en adem ik - ik realiseer me dat wanneer ik denk dat iemand over mij denkt ik mezelf aan het bullshitten ben. In plaats - begrijp ik dat ik verslaafd ben aan de energie van denken en stop ik.


 
Zelfvergeving Emotiedimensie:
 
Wanneer en als ik mezelf realiseer b
ang te zijn dat men mij op gaat sluiten omdat ik me niet conformeer aan de geldende normen - stop ik en adem ik - ik realiseer me dat ik me door te participeren in angst mezelf opsluit in de geest.
In plaats - conformeer ik mezelf aan mezelf als leven als wie ik ben als gelijk als alles en stel ik mezelf ten doel zonder angsten te leven.

Spreek alleen wanneer je weet dat je woorden resulteren in wat het Beste is voor alle Leven altijd! 

Reacties

Populaire posts