Dag 191 - Woorden die resulteren in wat het Beste is voor al het Leven altijd

Vanuit de post van gisteren meegenomen de woorden.
  
Spreek alleen wanneer je weet dat je woorden resulteren in wat het Beste is voor al het Leven altijd! 


Ik stel mezelf ten doel me gewaar te worden van alle woorden die ik spreek.

Ik stel mezelf ten doel me gewaar te worden van de woorden die niet resulteren in wat het beste is voor al het leven, altijd.

Ik stel mezelf ten doel 's avonds nog eens na te lopen waar ik woorden heb gesproken die niet het beste zijn voor alle Leven en mezelf te vergeven en corrigeren waar ik niet sta als verandering.

Ik stel mezelf ten doel alleen te spreken naar de fysieke realiteit.
 
Ik stel mezelf ten doel geen woorden te spreken die vallen in de categorie verbale diarree.

Ik stel mezelf ten doel geen denigrerende woorden naar mezelf te spreken.

Ik stel mezelf ten doel uit de cirkel van denigrerende woorden over mezelf te spreken te stappen.

Ik stel mezelf ten doel geen denigrerende woorden naar anderen te spreken wanneer ik ongeduldig word.

Ik stel mezelf ten doel ongeduld te stoppen in en als mezelf.

Ik stel mezelf ten doel levende woorden te spreken en leven als mezelf.

Ik stel mezelf ten doel te stoppen te denken dat ik negatieve woorden spreek in plaats te realiseren dat levende woorden noch negatief noch positief zijn, maar wat het Beste is voor alle leven, altijd.

Reacties

Populaire posts