Dag 192 - Alle gedachten die we gehad hebben vergeven

Gedachtendimensie:

Ik denk dat ik niet geschikt ben om anderen te ondersteunen in het proces van zelfperfectie.

Ik denk dat ik te slecht ben om iets bij te kunnen dragen voor wat het beste is voor leven op aarde.

Ik denk dat ik niet meer uit de vicieuze cirkel kom van de last van mijn ogen.

Ik denk dat de problemen zoals ze nu zijn eeuwig blijven bestaan.



Gevoelensdimensie:

Ik ben blij dat mijn ex belde dat hij een beslissing had genomen.


Ik ben blij dat mijn ex terug naar Nederland komt.




Zelfvergeving Gedachtendimensie:

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard te denken dat ik niet geschikt ben om anderen te ondersteunen in het proces van zelfperfectie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard te denken dat ik te slecht om iets bij te kunnen dragen voor wat het beste is voor leven op aarde.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard te denken dat ik niet meer uit de vicieuze cirkel kom van de last van mijn ogen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard te denken dat de problemen zoals het nu zijn eeuwig blijven bestaan.


Zelfvergeving Gevoelensdimensie:

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard blij te zijn dat mijn ex belde dat hij een beslissing had genomen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard blij te zijn dat mijn ex terug naar Nederland komt.


Reacties

Populaire posts