Dag 193 - Zelfcorrectie Gedachten- en Gevoelensdimensie

Dit is een vervolg op Dag 192


Zelfcorrigerende Uitspraken Gedachtendimensie:

Wanneer en als ik mezelf zie denken dat ik niet geschikt ben om anderen te ondersteunen in het proces van zelfperfectie - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe te denken dat ik ongeschikt ben om anderen te ondersteunen als leven. In plaats - stop ik mezelf voortdurend omlaag te praten in mijn geest en spreek ik hardop alleen wanneer ik weet dat mijn woorden resulteren in wat het Beste is voor alle Leven altijd.

Wanneer en als ik mezelf zie denken dat ik te slecht om iets bij te kunnen dragen voor wat het beste is voor leven op aarde - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe te denken dat ik te slecht ben om iets bij te kunnen dragen voor wat het beste is voor leven. In plaats - word ik stil in mezelf en verwijder ik zelfverkleiningen uit de geest/lichaam.

Wanneer en als ik mezelf zie denken dat ik niet meer uit de vicieuze cirkel kom van de last van mijn ogen - stop ik en adem ik - ik realiseer me dat ik vooraan moet beginnen om alle stappen tot 'natuurlijk en helder zien' toe te passen.

Wanneer en als ik mezelf realiseer te denken dat de problemen zoals het nu zijn eeuwig blijven bestaan - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe te denken dat de problemen eeuwig blijven bestaan. In plaats - neem ik beslissingen tot zelfveranderingen en verander ik dat in mijn omgeving wat mijn leven verbetert tot het optimaal haalbare.






Zelfcorrigerende Uitspraken Gevoelensdimensie:

Wanneer en als ik mezelf blij zie zijn dat mijn ex belde dat hij een beslissing had genomen - stop ik en adem ik - ik realiseer me dat ik nog een energierelatie met mijn ex heb gebaseerd op gevoelens. In plaats - doe ik alle gevoelens de deur uit door vergeving en pas ik mezelf toe als praktisch functionerend wezen.

Wanneer en als ik mezelf realiseer blij te zijn dat mijn ex terug naar Nederland komt - stop ik en adem ik - ik realiseer me dat het onpraktisch is ergens positieve of negatieve ladingen aan te hangen. In plaats - focus ik mezelf op mezelf en laat ik me niet meeslepen in allerlei gedachten en gevoelens omtrent mijn ex.

Reacties

Populaire posts