Dag 194 - Krijg toch allemaal de kelere en andere programmeringen

Mensen zijn extreem vergelijkbaar met computers; we worden ook wel 'biologische computers/robotten' genoemd.

Lichaam - wat onze Hardware is.
Geest - wat onze Software is.
Spirit - wat onze levenskracht/operator is.

Maar wat programmeert ònze geesten? ONZE omgeving, niet onze operator/levenskracht. (>> Lees verder Have A Virus-Free Mind)

Zo wat random gedachten om uit te programmeren...



Gedachtendimensie:


Krijg toch allemaal de klere.

Krijg toch allemaal de tering.

Krijg toch allemaal het heen en weer.

Krijg toch allemaal de tyfus.

Val voor mijn part allemaal dood.

Ik eindig toch wel in de goot.

Het lijkt me wel avontuurlijk in de goot te eindigen. 

Ik heb geen zin om braaf te leren.

 


Zelfvergeving Gedachtendimensie:

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard te participiëren in de gedachte krijg toch allemaal de klere.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard te participiëren in de gedachte krijg toch allemaal de tering.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard te participiëren in de gedachte krijg toch allemaal het heen en weer.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard te participiëren in de gedachte krijg toch allemaal de tyfus.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard te participiëren in de gedachte val voor mijn part allemaal dood.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard te participiëren in de gedachte Ik eindig toch wel in de goot.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard te participiëren in de gedachte het lijkt me wel avontuurlijk in de goot te eindigen. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard te participiëren in de gedachte ik heb geen zin om braaf te leren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard mezelf te laten programmeren door mijn omgeving. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard mezelf te laten programmeren door een televisieserie als Ciske de Rat en het liedje/de zinssnedes "Krijg toch allemaal de klere, val voor mijn part allemaal dood, we eindigen toch wel in de goot" en automatisch dit in mezelf te downloaden/kopieren om deze 'realiteit' in/als mezelf te leven.

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts