Dag 198 - Van informatie naar Transformatie als Leven

In terugwandeling op Dag 191.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard me niet gewaar te worden van alle woorden die ik spreek.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard me niet gewaar te worden van woorden die niet resulteren in wat het beste is voor alle leven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard te zien, realiseren en begrijpen dat ik slechts besta en altijd bestaan heb als informatie en dat ik mezelf niet leef als wie ik ben als fysiek wezen.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard 's avonds nog eens na te lopen waar ik woorden heb gesproken die niet het beste zijn voor alle Leven - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard mezelf te vergeven en corrigeren waar ik niet sta als verandering.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard alleen te spreken naar de fysieke realiteit.

 
The-consciousness-of-the-butterfly-part-1

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard woorden te spreken die vallen in de categorie verbale diarree.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard denigrerende woorden naar mezelf te spreken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard uit de cirkel van denigrerende woorden over mezelf te spreken te stappen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard denigrerende woorden naar anderen te spreken wanneer ik ongeduldig word.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard ongeduld te stoppen in en als mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard levende woorden te spreken en leven als mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard te stoppen te denken dat ik negatieve woorden spreek in plaats te realiseren dat levende woorden noch negatief noch positief zijn, maar wat het Beste is voor alle leven, altijd.  


 



Desteni 'I' Process www.desteniiprocess.com

Eqafe zelfeducatiemateriaal
www.eqafe.com

Van relaties naar overeenkomsten met zelf als leven
www.desteniiprocess.com/courses/relationships


Reacties

Populaire posts