Dag 200 - STOP Racisme: GELD en SEKS maken dat de GEEST gaat RACEN (2)

Dit is een vervolg op Dag 199.

Wanneer en als ik mezelf realiseer dat geld een punt is dat maakt dat mijn geest gaat racen - stop ik en adem ik - ik sta mezelf NIET toe dat geld een punt is dat maakt dat mijn geest gaat racen, omdat ik mezelf realiseer dat ik mezelf niet stuur maar geleid wordt door gedachten en emoties. In plaats - vertraag ik mezelf en zorg ik dat alles financieel weer stabiel wordt in een nieuw evenwicht binnen de uitkeringssituatie.



Race


Wanneer en als ik mezelf zie denken/anticiperen tekort te komen nu we van een WW-uitkering rond moeten komen - stop ik en adem ik - ik realiseer me dat ik voldoende heb om te overleven. In plaats - ga ik gelijkstaan aan de overlevingssituatie waar we ons in bevinden en werk ik mee aan de invoering van het basisinkomen-/gelijkheidsgeldsysteem om het huidige systeem als mezelf te veranderen in en als leven.

Wanneer en als ik zie, realiseer en begrijp dat anticiperen als het verzinnen van de toekomst is - stop ik en adem ik - ik realiseer me dat ik mezelf gevangen houden in de geest door deel te nemen in een anticipatie over hoe het zal zijn in de toekomst. In plaats - pas ik mezelf hier toe in elk moment en doe ik wat gedaan moet worden om mezelf en het systeem te veranderen.

Wanneer en als ik mezelf zie denken dat ik mijn vleesdieet niet meer kan doen - stop ik en adem ik - ik sta mezelf NIET toe bang te zijn dat ik mijn vleesdieet niet meer kan doen, omdat ik mezelf realiseer dat ik op voorhand aan het panikeren ben. In plaats - prioritiseer ik mijn dieet en maak ik de financiële ruimte om mezelf fysiek te kunnen blijven ondersteunen.

Wanneer en als ik mezelf zie denken dat lekker eten erbij in gaat schieten waarbij ik lekker eten definieer als biologisch en/of reform - stop ik en adem ik - ik sta mezelf NIET toe bang te zijn dat lekker eten erbij in gaat schieten. In plaats - blijf ik de basis aanhouden van eten wat gunstig is voor mijn lichaam.

Wanneer en als ik mezelf realiseer in mijn hoofd te gaan racen over allerlei scenario's waarbij ik geen huis of eten meer heb - stop ik en adem ik - ik sta mezelf NIET in mijn hoofd te gaan razen over allerlei scenario's waarbij ik geen huis of eten meer heb, omdat ik me realiseer dat ik in mijn overlevingsmodus zit. In plaats - stop ik de toekomst, hetb heden en het verleden en leef ik hier.

Wanneer en als ik mezelf realiseer het idee van zwerver worden wel aantrekkelijk te vinden  - stop ik en adem ik - ik realiseer me dat het ingegeven is door een idyllisch plaatje van het boek Remy alleen op de wereld. In plaats - zie ik mijn illusies onder ogen en stop ik fantasieën.

Wanneer en als ik mezelf realiseer mezelf te definiëren als een zwerver met huis - stop ik en adem  ik - ik realiseer me dat een zelfdefinitie een zelfbeperking en zelfverkleining is. In plaats - sta ik hier als allles als iedereen als één en gelijk in de toepassing van mezelf als fysiek wezen.

Wanneer en als ik mezelf realiseer op het randje te balanceren van net niet buiten het systeem vallen - stop ik en adem ik - ik stel mezelf ten doel Zelfoprecht Gezond Verstand aan de dag te leggen in het besef dat ik mijn eigen leven moet veranderen en uit de bel moet stappen; dat ik de bel niet in een andere vorm kan blazen om zo te proberen mijn eigen bescherming in stand te houden.

Wanneer en als ik mezelf realiseer moeite te hebben binnen het systeem te blijven - stop ik en adem ik - ik stel mezelf ten doel Zelfoprecht Gezond Verstand te ontwikkelen en te stoppen met de persoonlijke deelname aan en in alle systemen die het leven-als-een-en-gelijk-voor-alles schenden - om de vruchtbaarheid van het misbruik te beeindigen dmv het levende woord.


Ik stel mezelf ten doel de MENSELIJKE RACE te stoppen door aan tonen dat we door, met en als het gelijk geldsysteem een waardig leven voor iedereen kunnen creëeren.


 

Reacties

Populaire posts