Dag 201 - Conflicterende gedachten door Twijfelzuchtig Karakter

Ik heb moeite met de beslissing dat X moet verhuizen werkelijk uit te voeren. Ik realiseer me dat 'de pijn' die ik erdoor ervaar mijn ego is..



http://www.woonbond.nl/pages/dossier_particulier/nieuwsbrief/images/verhuizen.jpg

Gedachtendimensie:

Ik vind het zo tegennatuurlijk iemand uit huis te vragen te gaan als we al zo lang samen zijn.

Ik vind het zo zielig dat X uit huis moet omdat ik het vraag.

Ik vind het echt heel erg dat X nu van een huis naar een kamer moet verhuizen.

Ik kan niet meer samenwonen en ik kan het niet verdragen dat X op een kamer ergens moet. 

Ik ervaar continu conflicterende gedachten door te twijfelen tussen hij moet weg vs. hij kan wel blijven.

Ik weet niet hoe de spullen van hier naar daar komen zonder vervoer en met weinig geld.


Herinneringdimensie:

Ik vond het verschrikkelijk dat ik van mijn vader uit huis moest toen ik 18 was.

Ik vond het verschrikkelijk bij mijn moeder weg te moeten toen ik van mijn vader uit huis moest.

Ik heb X beloofd hem nooit op straat te zetten.




Gevoelensdimensie:

Het uit huis gaan van X druist tegen mijn gevoel in terwijl ik weet dat een gevoel een illusie is.

Mijn hart breekt bij de gedachte dat X zichzelf niet kan redden.



Emotiedimensie:

Ik vrees dat X niet goed terecht gaat komen.

Ik vrees dat X niet voor zichzelf op gaat staan. 

Ik word gestoord van mijn besluiteloze karakter.

Het moment dat ik eraan denk dat X op een kamer moet wonen moet ik huilen.


Fysieke dimensie:

Ik heb last van prikkende ogen.

Ik ervaar een neiging tot braken.

Ik heb veel ineense huilbuien (tears for fears).



Zelfvergevingen volgen...


Desteni 'Ik' Proces www.desteniiprocess.com

Eqafe zelfeducatiemateriaal
www.eqafe.com

Van relaties naar overeenkomsten met zelf als leven
www.desteniiprocess.com/courses/relationships


Reacties

Populaire posts