Dag 202 - Zelfonoprechtheden als Tears for Fears (Tranen voor Angsten)

Zelfvergeving Gedachtendimensie:

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het zo tegennatuurlijk te vinden iemand uit huis te vragen te gaan als we al zo lang samen zijn

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het zo zielig te vinden dat X uit huis moet omdat ik het vraag in plaats mezelf te realiseren het 'voelen' van medelijden voor iets of iemand afscheiding is en ik daarmee in werkelijkheid de situatie/ervaring van het wezen waarvoor ik medelijden voel versterk. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb in feite een verklaring van angst in mezelf af te leggen - in de hoop dat ik zelf nooit zoiets hoef te ervaren, en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb vervolgens dan mijn angst achter het voelen van medelijden van de geest te verbergen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het echt heel erg te vinden dat X nu van een huis naar een kamer moet verhuizen in plaats me te realiseren dat het niet gaat om het voelen van medelijden voor iets of iemand, maar om, wanneer ik zie dat zulk misbruik toegestaan en geaccepteerd wordt, op te staan in zelfrealisatie als mij en de verklaring te leven: Tot hier en niet verder - en zelf het in mij toegestane en geaccepteerde misbruik te stoppen. Want misbruik bestaat in deze wereld omdat we zelfmisbruik in en als onszelf toestaan en accepteren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb deel te nemen in de innerlijke conversatie Ik kan niet meer samenwonen en ik kan het niet verdragen dat X op een kamer ergens moet. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb continu conflicterende gedachten te ervaren door te twijfelen tussen hij moet weg vs. hij kan wel blijven in plaats zelfcompassie te leven, de levende verklaring van zelf dat ik niet mezelf op zal geven als alles als één en gelijk - maar alles te zullen doen wat nodig is, alles op het spel te zetten, om te verzekeren dat alles van mij als alles dat bestaat hier is als leven als alles als één en gelijk en dat ik niets minder zal accepteren en toestaan dan wie ik werkelijk ben hier in elk moment van ademhalen - en dit ook zo in een ander als mij. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb Ik weet niet hoe de spullen van hier naar daar komen zonder vervoer en met weinig geld.

Zelfvergeving Herinneringdimensie:

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het als verschrikkelijk te hebben gedefinieerd in de geest dat ik van mijn vader uit huis moest toen ik 18 was.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het als verschrikkelijk te hebben gedefinieerd in de geest bij mijn moeder weg te moeten toen ik van mijn vader uit huis moest.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb X beloofd te hebben hem nooit op straat te zetten in plaats mezelf te realiseren dat ik hiermee beloof mezelf niet op straat te zetten.
Cartoon: Tears 4 fears (medium) by juniorlopes tagged cartoon,illustration,trauer,melancholie,nachweinen,getränk,trennung,liebe,sehnsucht,weinen,träne,angst,furcht,phobie,depression,lähmung,motivationslos,antrieb,bereuen,fehler,reue,nachdenken


Zelfvergeving Gevoelensdimensie:

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het uit huis gaan van X tegen mijn gevoel in laten druisen terwijl ik weet dat een gevoel een illusie is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb deel te nemen in de irrealiteit dat mijn hart breekt bij de gedachte dat X zichzelf niet kan redden.



Zelfvergeving Emotiedimensie:

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te vrezen dat X niet goed terecht gaat komen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te vrezen dat X niet voor zichzelf op gaat staan. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb gestoord te worden van mijn besluiteloze karakter inzake het stoppen van een relatie die me niet ondersteunt in de verwerkelijking als leven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb gestoord te worden van mijn eigen denken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf te schamen dat ik gestoord wordt van mijn eigen denken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te moeten huilen op het moment dat ik eraan denk dat X op een kamer moet wonen in plaats mezelf te stoppen deel te nemen in imaginaire plaatjes van een donkere kamer die opploppen in mijn geest.


Zelfvergeving Fysieke dimensie:

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb last te ervaren van prikkende ogen - ik realiseer me dat ik mezelf onderdruk - zelfonderdrukking (dat ik niet meer wil zien dan dat wat ik besluit te zien - de rest onderdruk ik om het niet onder ogen te hoeven zien)

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een neiging tot braken te ervaren in mijn keelgebied.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb veel ineense huilbuien ('tears for fears') te ervaren.


Zelfcorrigerende Uitspraken:

Wanneer en als ik mezelf realiseer het zo tegennatuurlijk te vinden iemand uit huis te vragen te gaan als we al zo lang samen zijn - stop ik en adem ik - ik sta mezelf NIET toe het zo tegennatuurlijk te vinden iemand uit huis te vragen te gaan als we al zo lang samen zijn, omdat ik me realiseer dat me losmaken van de matrix/een relatie op energetisch/interdimensionaal niveau een ingewikkeld proces is. In plaats - word ik eerlijk met mezelf en leg ik mezelf toe op het daadwerkelijk doorsnijden van alle energetisch geweven banden die door de jaren heen zijn ontstaan.


Zelfverbintenis:


Ik stel mezelf ten doel te beginnen met compassie voor mezelf te leven, ikzelf in praktijk want het begint altijd in en als zelf, en mezelf te realiseren als compassie door niets minder te accepteren en toe te staan dan wie ik werkelijk ben in elk moment van ademhaling - zelfliefde dus = niet toe te staan en te accepteren dat de geest met gedachten/gevoelens/emoties mij dicteert wie ik ben - ik geef mezelf de kans om mezelf hier zelfoprecht te leven.


Want hoe kun we weten wat compassie werkelijk is als we compassie nog niet geleefd hebt als de levende verklaring van en als onszelf in zelfoprechtheid hier... 





Desteni 'Ik' Proces www.desteniiprocess.com

Eqafe zelfeducatiemateriaal
www.eqafe.com

Van relaties naar overeenkomsten met zelf als leven
www.desteniiprocess.com/courses/relationships


Reacties

Populaire posts