Dag 211 - Vergeving Angstgedachten om Moeder Aarde te ontrieven

ontrieven werkw.


 
als ik u niet ontrief ouderwets (<beleefdheidsformule waarmee je je voor de vorm verontschuldigt voor eventueel ongemak dat je iemand anders bezorgt>) `Graag met suiker en melk, als ik u niet ontrief.`
 
1 definitie op Encyclo
1) 1) Beroven van zijn gerief 2) Derangeren 3) Gemak ontnemen 4) Genot ontnemen 5) Het gemak wegnemen 6) Ongemak veroorzake...Toon uitgebreidere definities




Ik ben bang Moeder Aarde te ontrieven wanneer ik water gebruik.

Ik ben bang Moeder Aarde te ontrieven wanneer ik iets van de Aarde neem.

Ik ben bang dat het zoet water opraakt op Moeder Aarde.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb bang te zijn Moeder Aarde te ontrieven wanneer ik water gebruik in plaats mezelf te realiseren dat ik mezelf ontrief door de participatie in angst die mijn menselijke fysieke lichaam als de aarde uitdroogt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mijn menselijk fysieke lichaam te beroven van zijn gerief door de participatie in angst, een middel om controle te voeren over mijn externe omgeving. Interne angst = externe controle.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf te derangeren door de participatie in angst hetgeen in wezen angst is voor mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb me het gemak te ontnemen door angsten te creëeren als gevolg van de afscheiding van iets of iemand hier.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb ongemak te veroorzaken in mezelf en anderen als mezelf door de participatie in gedachten, gevoelens en emoties omdat ik me realiseer dat elke daad/woord/gedachte een consequentie - rimpeleffect op het geheel - heeft.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat de aarde verdroogt/uitdroogt (verwoestijning) door onze participatie in het geestesbewustzijnssysteem (verwoesting).

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken dat waterschaarste normaal/werkelijk is in plaats te realiseren dat wij toestaan dat water in het huidige systeem door de multi-nationals gekapitaliseerd wordt in de naam van winst.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb bang te zijn Moeder Aarde te ontrieven wanneer ik iets van de Aarde neem in plaats mezelf te realiseren dat ik in de participatie in angst datgene creëer waar ik bang voor ben - en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard een geest te creëeren die neemt van de aarde als het menselijk fysieke lichaam, door substantie weg te laten vreten door het denken/gedachten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb bang te zijn dat het zoet water op raakt op aarde in plaats mezelf te realiseren dat er in principe voldoende water is voor iedereen maar dat de distributie in handen is van enkelen en dat alleen de implementatie van een systeem gebaseerd op eenheid en gelijkheid verandering kan brengen door een gelijke distributie van de schatten van de aarde over alle mensen.

~~~

Ik commiteer mezelf in zelfoprechtheid te kijken naar daar waar ik uit interne angsten controle op mijn externe wereld wil voeren.

Ik committeer mezelf aan te tonen dat we in symbiose met de aarde moeten gaan leven.

Ik committeer mezelf in symbiose met de aarde en mijn menselijk fysieke lichaam te leven.

Ik committeer mezelf aan te tonen dat alleen door allen samen te werken aan het Equal Money systeem we tot een nieuw equilibrium kunnen komen met de Aarde als onszelf.





Bewustzijn is de collectieve staat van zijn gebaseerd op zelfgeïnteresseerde energieën van gevoelens en emoties waar de fysieke realiteit wordt genegeerd en slechts gebruikt als geknechte delen knechtende om te resulteren in gelijk van de Knechter door het Bewustzijn te gebruiken.

Bewustzijn is de bevestigde staat van Bezetenheid die resulteert in de wereld die we heden ten dage hebben. Bewustzijn staat zijn GASTHEER toe om realiteit te ontkennen gebaseerd op een Innerlijke ervaring wanneer de Uiterlijke ervaring de polariteitstegensgestelde is van de Innerlijke ervaring, wat een complete afscheiding van Realiteit aangeeft.

Bewustzijn eindigt wanneer het fysiek lichaam doodgaat en het fysieke verdergaat in een andere vorm.

De Desteni van Bewustzijn is zeker. Het eindigt in één adem en was volstrekt overbodig.



- Bernard Poolman


Reacties

Populaire posts