Dag 210 - Zelfvergeving door en voor anderen leven


Dit is een vervolg van Dag 209.
 
Ik herinner me dat ik Hier niet ben om voor en door anderen te leven.
Ik herinner me dat ik HIER op Aarde ben om mezelf te leren begrijpen wie ik ben als eenheid en gelijkheid van leven.

 
Zelfvergeving Gedachtendimensie:

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken dat ik toch niet alleen voor mezelf leef in plaats de omvang te realiseren waarin we onszelf afstemmen jegens anderen en daarin onszelf volledig verliezen als wezens in het werkelijk in staat zijn te zien en leven wie we zijn en niet slechts door en voor anderen.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb voor en door anderen te leven in plaats mezelf te herinneren dat ik HIER op Aarde ben om mezelf te leren begrijpen wie ik ben als eenheid en gelijkheid van leven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te herinneren dat ik niet hier ben om een relatie te voeren met 1 iemand maar een praktische overeenkomst/relatie met mezelf als wie ik ben als leven als het levende woord te ontwikkelen en met anderen als mezelf. Ik realiseer me dat de enige echte relatie een gelijkheidsrelatie is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mijn leven ten dienste te stellen van één.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken dat ik koud en gevoelloos ben als ik niet eerst aan de ander denk in plaats simpelweg de reikwijdte uit te zoeken waarin ik en doorheen mijn leven heb geleefd voor anderen en uit te vinden wie ik ben in deze wereld.


 

Zelfvergeving Emotiedimensie:

Ik vergeef mezelf
dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb gek te worden van het gedenk.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb
horendol te worden van al het getwijfel.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb verscheurd te raken door alle twijfel.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken dat ik verscheurd ben/raak in plaats mezelf te realiseren dat ik mijn fout/onwetendheid nu onder ogen zie hier op aarde in plaats van mijn proces in de dimensies/hemel te moeten wandelen in het terug blikken op mijn leven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken dat ik verscheurd ben/raak in plaats mezelf te zien, realiseren en begrijpen dat dit in en als mijn geest is en dat ik in werkelijkheid niet verscheurd kan raken.



Toelichting

Het woord committeren is samengesteld uit de Latijnse vormen com- (een variant van con- = 'met') en mittere (= 'zenden'). Vergelijk met vormen als: commissie, commotie en dergelijke. Van het voltooid deelwoord van mittere, missus, zijn vormen als missie (= 'zending') afgeleid.

© Nederlandse Taalunie


Zelfverbintenissen:

Ik committeer mezelf te stoppen mezelf af te stemmen jegens anderen en daarin mezelf volledig te verliezen als wezen in het werkelijk in staat zijn te zien en leven wie ik ben en niet slechts door en voor anderen.

Ik committeer mezelf te stoppen voor en door anderen te leven.

Ik committeer mezelf de reikwijdte uit te zoeken waarin ik en doorheen mijn leven heb geleefd voor anderen en uit te vinden wie ik ben in deze wereld.

Ik committeer mezelf gelijkheidsrelaties met alle wezens te ontwikkelen. Ik ben hier om mezelf te leren kennen/begrijpen als alles dat hier is.

Ik committeer mezelf tijdens het proces hier op aarde terug te blikken op mijn leven en mezelf/de tijdlijn te corrigeren.



GRATIS Desteni 'Ik' Proces Lite (+ buddy) www.lite.desteniiprocess.com


Desteni 'Ik' Proces Pro (+ buddy) www.desteniiprocess.com


Eqafe zelfperfectiemateriaalwww.eqafe.com


Van relaties naar overeenkomsten met zelf als leven www.desteniiprocess.com/courses/relationships


Reacties

Populaire posts