Dag 213 - Zelfbevrijding van Kerst(gedachten) en andere buy bullshit

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een beetje weeïg te worden bij het horen van het woord kerstgedachten.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een weeïg gevoel te krijgen wanneer ik mijn vader over 'kerstgedachten' hoor spreken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb weeïg te worden als ik moest aanhoren hoe goed de paus wel niet was terwijl ik het gewoon een oude man vond die wat prevelt.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb kerst de vreselijkste tijd van het jaar te vinden met alle mensen die zo nep vredig met elkaar gaan zitten doen in plaats mezelf te realiseren dat ik er door het label vreselijk aan te hangen kerst alsnog een 'negatieve' waarde in de geest geef waardoor ik mezelf nog met de lading belast.




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mensen te oordelen dat ze met elkaar vredig gaan zitten doen in plaat mezelf te realiseren dat ik hetzelfde doe omdat ik niet uit dat kerst buy bullshit is.


~~~

Ik committeer mezelf niet deel te nemen in gedachten en gevoelens/emoties te verwijderen door zelfvergeving en zelfcorrectie.

Ik committeer mezelf aan te tonen dat kerstmis is om het systeem/kapitalisme te spekken zodat de rijken rijker worden en de armen armer.

Ik committeer mezelf vrede te leven als mezelf door mezelf stil te maken in mezelf/de geest.




Reacties

Populaire posts