Dag 214 - Angst om iemand iets te vragen ~ Angst is zelfbedrog


Lees ook Op Weg naar Leven - dag 35 Angst – wees bang, heel heel erg bang

Het is interessant dat alle angsten gerelateerd zijn aan 'verlies' - wat betekent: angst voor verlies, angst om iets te verliezen - en dat 'iets verliezen' verbonden is met veelvoudige variabelen binnenin je en je wereld.[Desteni 'I' Process]

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf te bedriegen door angst te accepteren en toe te staan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat angst verneukeratief is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat ik door deelname in en als angst om iemand iets te vragen niet alleen mezelf misbruik maar ook de ander als mezelf misbruik.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb bang te zijn iemand iets te vragen in plaats te zien, realiseren en begrijpen dat ik bang ben voor verlies, bang om iets te verliezen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat ik door angst in de GEEST ben en niet Hier in participatie met en alles en iedereen als één.





Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb bang te zijn mijn vader iets te vragen als kind/tiener/volwassene uit angst voor verlies van geld.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf te laten programmeren met de leus "Kinderen die vragen worden overgeslagen" in plaats mezelf te realiseren dat het niet beantwoorden van vragen van kinderen ten behoeve is van het ongelijkheidssysteem dat dan blijven doorbestaan in de ontkenning van leven als ontdekking van hier is en wat en waarom dingen zijn zoals ze zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb mezelf te realiseren dat mijn ouders ook met de leus "Kinderen die vragen worden overgeslagen" zijn geprogrammeerd om vooral niets te bevragen waarom het bestaat alsook God schijnbaar iets is wat niet bevraagd of in twijfel getrokken mag worden on één of ander duistere reden - en die reden is angst voor verlies/dood.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb bang te zijn iets te vragen aan mijn vader/zus in plaats te zien, realiseren en begrijpen dat ik bang ben voor verlies van deze familieleden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb bang te zijn iemand iets te vragen in plaats te zien, realiseren en begrijpen dat ik bang ben voor verlies van relaties.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb bang te zijn iemand iets te vragen in plaats te zien, realiseren en begrijpen dat ik bang ben voor verlies van vriendschappen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat alle angsten verbonden zijn met één angst, de angst voor de dood.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat angst voor de dood afkomstig is van degenen die me zijn voorgegaan, hetgeen in het verleden bestaat, hetgeen ik in de toekomst projecteer - en dus 
vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb constant in het heden, in het nu, van bewustzijn te zijn, hetgeen verslaafd is - hier - in het verleden en de toekomst.


~~~

Ik committeer mezelf te stoppen mezelf te bedriegen door angst te accepteren en toe te staan. Ik realiseer dat angst verneukeratief is.

Ik committeer mezelf af te vragen wat ik denkt te verliezen te hebben en te onderzoeken hoe ik de angst(en) gecreëerd heb hetgeen allemaal terug te voeren is op de kindertijd van 0-7 waarin we geprogrammeerd worden door degenen die ons zijn voorgegaan.


Ik committeer mezelf te Leven als de vrijheid van expressie als wie ik ben in elk moment van elke adem.

Ik committeer mezelf mijn vaderconstruct te onderzoeken waar ik angsten gecreëerd heb op basis van angst voor verlies.

Ik committeer mezelf te realiseren dat ik in werkelijkheid niks kan verliezen en ik altijd hier ben in en als het fysiek.

Ik committeer mezelf alle banden met de fysieke verslaving van angst = adrenaline te verbreken door ademen, schrijven, vergeving en corrigerende uitspraken/verbintenissen.

Ik committeer mezelf HIER te blijven in gewaarzijn van de adem als wie ik ben.


Ik stel mezelf ten doel elke uitademing als een DOOD te laten zijn - een loslaten - en het onbekende te vinden: het onvoorspelbare dat verborgen was in de regels en de structuur van het geaccepteerde bestaan. 

Hierin omhels ik dit ONVOORWAARDELIJK bij de inademing - om als leven te bewegen naar de beweging van leven - om leven los te maken van structuur en ontwerp naar dynamische beweging als zelf hier.


Hierin bestaat DOOD niet meer
en is leven oneindig HIER
van vastzittend naar beweging - Beweging bestaat óf als systeem óf als onszelf
hierin
KIEZEN
we
totdat we de BEWEGING zijn en KEUZE NIET MEER is.
[door Bernard Poolman]


Desteni 'Ik' Proces Lite (+ buddy) http://lite.desteniiprocess.com 

Desteni 'Ik' Proces Pro (+buddy 
www.desteniiprocess.com
 
Eqafe zelfperfectiemateriaal: www.eqafe.com
 
Wil je ook transformeren van relaties hebben naar overeenkomsten leven? www.desteniiprocess.com/courses/relationships
 

Reacties

Populaire posts