Dag 216 - Het proces is zelfoprechtheid te vinden hoe dingen werkelijk werken

Dit is een vervolg op Dag 215

Zelfvergeving Gedachtendimensie:

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te vinden dat ik allerlei domme dingen te horen krijg van het systeem in plaats mezelf te realiseren dat ik allerlei domme dingen te horen krijg van mezelf als het systeem als wat ik heb toegestaan en aanvaard heb omdat ik altijd al geweten heb dat het systeem misdadig is maar ik zei niks, ik stond niet op uit angst dat ik geen steun kreeg van degenen waarvan ik afhankelijk was voor geld. Ik realiseer me dat Leven in angst misdadig voor zelf is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken dat het gedaan is met mijn zgn. veilige leventje gebaseerd op ruime inkomsten via een partner in plaats mezelf te realiseren dat het niet veilig is afhankelijk te zijn van een ander buiten mezelf voor mijn leven. Ik realiseer me dat ik mezelf toepas in het mijn leven op orde krijgen voor mezelf en dat dat geen egoïsme is. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te participeren in de gedachte/herinnering dat het honderd jaar geleden is dat ik zelfstandig in het leven stond en mezelf voorzag van kost en inwoning door betaalde arbeid in plaats mezelf te realiseren dat ik mezelf afscheid van mezelf op basis van tijd - en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb tijd te gebruiken om tegen mezelf te zeggen dat het me niet zal lukken. Ik ben hier - alles van mij is hier.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken dat alles van mij weg is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te anticiperen/participeren in een toekomstprojectie dat ik mijn natuurvrijwilligerswerk straks niet meer kan doen en zo mezelf af te scheiden van mezelf waardoor ik angst in mezelf creëer. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mijn vrijwilligerswerk veel belangrijker te vinden dan een matrixbaan in plaats mezelf te realiseren dat alles gelijk is en het een niet belangrijker dan het ander als een interpretatie van mijn geest.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb deel te nemen in de gedachte dit wordt een kwestie van leven op dood.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb deel te nemen in de gedachte dat ik hier financieel niet doorheen kom in plaats mezelf toe te passen in het adem voor adem stap voor stap doorwandelen van de punten die onder ogen gezien moeten worden en getranscendeerd/getransformeerd in mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb niet te willen werken voor geld in plaats mezelf te realiseren dat het huidige systeem en het Equal Money Kapitalisme/Equal Money systeem zal blijven functioneren met geld totdat we zonder kunnen samenleven in eenheid en gelijkheid. Ik realiseer me dat ik me op een eiland in mijn geest/hoofd heb afgescheiden van de realiteit, van mezelf als geld.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het belachelijk te vinden om nog door dit systeem te moeten terwijl ik weet dat we het basisinkomensysteem dienen in te voeren in plaats mezelf te realiseren de consequenties te willen ontduiken van een systeem dat ik door stilzwijgende acceptatie medegecreëerd/mee gemaakt heb.


Zelfvergeving Emotionele dimensie:

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb doodsbang te zijn dat er geen inkomsten binnen komen in plaats mezelf te stabiliseren in de toepassing van oplossingen in elk moment.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb doodsbang te zijn het huis en de boedel kwijt te raken in plaats mezelf te realiseren dat angst controle is en geen enkel doel dient dan de geest/het systeem te spekken met energie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te walgen van hoe de re-integratiemedewerkster de onmenselijke dwangvoorwaarden opdreunt als een machine/robot. Ik blijf hier in en als de adem en zie wat ik er het beste uit kan halen om aan een passende baan te komen zonder in angst te gaan voor werk dat ik niet wil.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb bang te zijn dat ik tot slavenwerk gedwongen word wat ik niet wil doen.


Reacties

Populaire posts