Dag 217 - Energieverslaving: Door blijven emmeren over aankoop fiets

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb door te blijven emmeren over de aankoop van een fiets omdat ik dat zo geleerd/gecopieerd heb van degenen die me zijn voorgegaan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te blijven denken of ik er wel goed aan gedaan heb deze nieuwe tweedehands fiets te hebben gekocht.

Stickers vlinder ass.Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een fiets als 'mijn alles' te definiëren omdat ik er alle boodschappen en meer mee binnen haal en dus in feite staat voor mijn overleving in plaats als een praktisch middel om me mee te bewegen in deze wereld.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb de leus 'mijn fiets is mijn alles' uit mij studententijd uit Utrecht te hebben meegenomen in de geest van toen hij gestolen werd en ik in paniek raakte ineens niet meer efficiënt mijn dingen kon doen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb in paniek te raken wanneer en als er iets met mijn fiets is omdat dit altijd verbonden is met geld en me (mijn ego) raakt in de overlevingsangst.
zwarte omafiets

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb over de rooie te gaan wanneer mijn fiets wordt gestolen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb veel eerder een nieuwe fiets te kopen in plaats me jaren lang te ergeren aan hoe slecht mijn fiets onderhand wel niet fietst.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb jarenlang te praten (in mijn hoofd als conversaties als ook hardop) over het kopen van een fiets in plaats niet te spreken/emmeren over een punt vóór implementatie - ik begrijp nu dat het veel backchat oplevert waar mijn geest zich vervolgens mee bezig kan houden en ik NIET hier aanwezig ben als mezelf maar daar in mijn hoofd als de alternatieve realiteit het systeem aan het voeden ben.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat ik verslaafd ben aan de energie van het denken over het kopen van een nieuwe fiets maar dit steeds niet te doen uit een of andere bescheidenheidskaraktershit.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb me blind te staren op het kunnen kopen van een Gazelle of Batavus en door deze beperking mezelf te limiteren en niet tot een beslissing te komen een fatsoenlijke fiets te kopen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb me zorgen te maken/denken dat een B - keus omafiets een slechte fiets is in plaats mezelf te realiseren dat B-keuzes meestal uit dezelfde stal komen met misschien alleen niet de beste onderdelen of gebruiksgemak.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb geen fatsoenlijk verder onderzoek te doen en te realiseren dat bijv. alle fietsen van HEMA vervaardigd worden door de Dutch Bicycle Group (DBG) die ook de fietsenfabrikant UNION in haar bezit heeft
 
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb niet op een fiets van de HEMA te willen fietsen in plaats mezelf te realiseren dat dit ronduit arrogantie en complete onzin is nu blijkt dat de UNION fiets die ik het laatst op het oog had uit dezelfde fabriek komt als de HEMA fiets die ik nu gekocht heb en fantastisch fietst lol.


Ik stel mezelf ten doel niet meer ellenlang door te blijven denken/wikken en wegen over aankopen die ik gedaan heb.

Ik stel mezelf ten doel te realiseren dat het doordenken over of de aankoop wel of niet goed is een manifestatie van polariteit van de geest is en in feite een verslaving is aan de energie van het denken.

Ik stel mezelf ten doel dat als ik grote aankopen gedaan heb te stoppen met aan de aankoop en deze praktisch te benutten waarvoor deze is bestemd.

Ik stel mezelf ten doel geen onnodige aankopen te doen zodat ik daar ook geen gewetenswroeging over hoef te hebben.

Ik stel mezelf ten doel het creëeren van angst en het vervolgens angstig zijn voor mijn eigen creatie te stoppen.

Ik stel mezelf ten doel mezelf te richten op puur de overlevingszaken en het simpel te houden.


Wandel het proces uit de Geest en in/als het Lichaam/Aarde mee!

Desteni 'Ik' Proces Lite (+ buddy) http://lite.desteniiprocess.com/



Desteni 'Ik' Proces Pro (+buddy) www.desteniiprocess.com 


Eqafe zelfperfectiemateriaal www.eqafe.com 


Wil je ook transformeren van relaties hebben naar overeenkomsten leven? www.desteniiprocess.com/courses/relationships



Reacties

Populaire posts