Dag 218 - Onze Vader is in/staat aan de Hemel: de Zon

 Het bestaan is fysiek.

Vanochtend kwam ik het weer tegen en nu zag ik het duidelijk in de woorden: 

 
"Beschouw de Hemel als je Vader"

Die is niet correct - dat is niet in feite zo.

In werkelijkheid is de Zon onze vader die ons leven mogelijk maakt door zijn energie.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken dat de Hemel onze/mijn Vader is.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb verder te kijken wat 'onze Vader die in de Hemel is' in werkelijkheid betekent en maar iets vaags aan te nemen uit overleveringen/ouders/maatschappij als dat het God of een één of andere Godheid is die in de hemel is - wat relevant en werkelijk is, is wat Hier is.


Vader Zon
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpend dat Onze Vader in werkelijkheid aan de Hemel staat: de Zon.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat de Zon en de Aarde ons leven mogelijk maken en dat er zonder de Zon geen leven mogelijk is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb eonenlang bestaan te hebben in de dualiteit/polariteit van de 'Grote Geest' (Great Spirit) en de 'Aardewetten' als een inheemse/oerbewoner manier van leven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb er als een indiaan uit te willen zien om zo het aardegeloof te kunnen beleven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf als een indiaan aangekleed/verkleed te hebben als vergelding dat ik als kind niet als indiaan rond mocht lopen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen waar mijn verlangen naar het indianenleven vandaan kwam in plaats mezelf te realiseren dat vaart der volkeren me te snel gaat waardoor ik een tegenhanger in en als mijn geest creëer waarin ik vervolgens kan vertoeven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb aan de realiteit van het systeem te willen ontsnappen door te denken mezelf te kunnen onttrekken van de wereld en in een isolatie mijn leven te kunnen leven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb verdwaald te zijn geweest in het verlangen naar leven met de aarde in plaats daadwerkelijk met en als (in symbiose) de aarde leven door de geest te stoppen en mezelf als leven in en als het Fysiek/Aarde te baren.

~ ~ ~

Ik realiseer me door het Desteni materiaal voor zeker dat de Hemel staat voor ons Hoofd/Geest en dat onze Reis naar Leven is om uit de Geest te wandelen in en als het Vlees/Fysiek als de Aarde als ons menselijk fysieke lichaam als mensheid als één.


Anu is zeg maar de 'Vader Hemel'



Geest = alle gedachten, gevoelens
en emoties.


Ik nodig iedereen uit zichzelf van de geest te bevrijden door je shit uit te schrijven:

 7 Year Journey to Life







Reacties

Populaire posts