Dag 221 - Toppunt van domheid: Angst(gedachten) is iets wat we creëeren

Angst ~ Toppunt van Domheid, gecopieerd van hen die ons zijn voorgegaan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken dat angst iets is wat ik HEB of BEN in plaats te zien, realiseren en begrijpen dat angst iets is dat ik zelf creëer door niet Hier te zijn in en als levengewaarzijn als de adem als één en gelijk al;s alles maar me af te scheiden van iets of iemand om vervolgens bang te zijn voor mijn eigen creatie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken dat ik angst voor iets/iemand kan ervaren in plaats te realiseren dat ik door het denken angst in en als mezelf creëer.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb als kind angst voor mijn vader te creëeren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb angst te creëeren voor mensen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb angst te creëeren voor herdershonden.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat ik als toppunt van domheid besta wanneer en als ik angst creëer/ervaar voor iets of iemand.



Wanneer en als ik mezelf realiseer dat ik angst creëer voor iets of iemand - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe angst te creëeren voor iets of iemand omdat ik mezelf realiseer dat angst een controlemechanisme is met als doel mezelf niet te realiseren als Leven als wie ik ben. In plaats - geef ik mij adem voor adem terug als energie in/als het Fysiek, totdat Ik hier sta met mij als het Fysieke/Aarde als mijn oorsprong/bron - en zo zal Ik Leven, in ere, respecterend, overwegende/ziende alles dat Mij is als gelijkheid/eenheid als het Fysiek/Aarde en een levend voorbeeld wordt voor degenen van Bewustzijn/Energie om terug te geven aan zichzelf, aan de Aarde/het Fysieke door zichzelf te baren, adem voor adem. 


Ik stel mezelf ten doel me gewaar te worden wanneer en als een angst zich hier aandient om gezien te worden om mezelf te realiseren waar ik mezelf niet dien als Leven Gelijk.

Ik stel mezelf ten doel aan te tonen dat we zelf de creator van alles zijn.




Ik stel mezelf ten doel verantwoordelijkheid te nemen voor wat ik ervaar en mezelf te verlossen van ervaringen in en als zelf.



Wandel het proces uit de Geest en in/als het Lichaam/Aarde mee!


Desteni 'Ik' Proces Lite (+ buddy) http://lite.desteniiprocess.com/




Desteni 'Ik' Proces Pro (+buddy) www.desteniiprocess.com 


Eqafe zelfperfectiemateriaal www.eqafe.com 


Wil je ook transformeren van relaties hebben naar overeenkomsten leven? www.desteniiprocess.com/courses/relationships

Reacties

Populaire posts