Dag 228 - Ik ben niet beschikbaar voor een relatie - Karakter

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een samenleving met een mannelijk wezen aan te gaan zodat het duidelijk is dat ik niet beschikbaar ben voor andere mannelijke wezens.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb angst voor mannelijke wezens die op vrouwen jagen als basis te laten dienen een huiselijk partnerschap met iemand aan te gaan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf angst te ervaren er voor uit te komen niet in liefdesrelaties te geloven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb angst voor mannelijke wezens te ervaren en dit dan liefde te gaan noemen.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een huwelijk aan te gaan ondanks dat ik niet wilde trouwen maar om die ander een plezier te doen en me niet te realiseren een ander te willen behagen uit eigenbelang, angst voor verlies.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf te verloochenen in het aangaan van een huwelijk dat ik niet wilde maar omdat ik me gevleid voelde dat diegene verwoordde dit als enige te willen in zijn leven.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken dat ik me moet settelen al weet ik niet wat dat feitelijk inhoudt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken mezelf te verdedigen door te zeggen dat ik een man heb.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb "ik heb een man" te gebruiken om niet aan mezelf te hoeven werken als de onderliggende patronen als angst.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mij te laten beschermen door mannelijke wezens tegenover andere mannelijke wezens.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb deel te nemen in deze wereld in/als angst om te denken zo mijn omgeving te kunnen controleren in plaats mezelf te realiseren dat onveiligheid in de wereld bestaat omdat angst bestaat in en als mijn geest.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb angst in een ander te hebben toegestaan in plaats mezelf te realiseren dat ik angst op deze manier valideer.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het niet gewoon te vinden dat iemand denkt dat hij mij moet beschermen maar het toch toe te staan uit onwetendheid waar dit vandaan komt en hoe te stoppen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb bang te zijn weggekaapt te worden uit mijn huis in plaats mezelf te realiseren dat ik mezelf wegkaap uit mijn lichaam als mijn huis door de deelname in en als angst.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf kwalijk te nemen met open ogen in mijn voorgeprgrammeerde leven te zijn gelopen en van die onpraktische relaties te hebben gevoerd waarin ik steeds bezig ben te moederen over die mannelijke wezens en te denken zo inhoud aan mijn leven te geven in plaats mezelf te realiseren dat ik het tegenovergestelde creƫer - geen leven en slechts de moeder/vader matrix uitleef.


Zelfcorrigerende uitspraken/zelfverbintenissen volgen...

~~~


 Wandel het proces uit de Geest en in/als het Lichaam/Aarde mee!


Desteni 'Ik' Proces Lite (+ buddy) http://lite.desteniiprocess.com/

Desteni 'Ik' Proces Pro (+buddy) www.desteniiprocess.com 

Eqafe zelfperfectiemateriaal www.eqafe.com 

Wil je ook transformeren van relaties hebben naar overeenkomsten leven? www.desteniiprocess.com/courses/relationships



Reacties

  1. zo hee, dat ruimt op.
    alleen deze kan ik niet volgen:
    Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf angst te ervaren er voor uit te komen niet in liefdesrelaties te geloven.
    ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O ik zie het: die derde 'mezelf' kan er uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts